poniedziałek, 2 lipca 2012

SNAKE PRINT ON SHIRT - CASUAL LOOK IN NUDE COLOURS

14 komentarzy :
 
 Hello everyone after long break on the blog. I'm sorry, but I didn't have the Internet, time and my camera is broken. In this weekend I'll try to show you some outfits, that I'm wearing everyday, but I didn't show you here. Hope you will enojy!
Today snake print on shirt and some casual pair of skinny jeans and ballerinas. I know that it's really simple, but even that - do you like it? I love my the newest bracelet from OASAP. Have a nice week :)

Witam Was serdecznie :) Na wstępie chciałabym przeprosić, iż nie pisałam kompletnie nic od ponad 2 tygodni,a obiecywała nie raz. Związane to było mniej więcej z brakiem Internetu, zepsutym aparatem i brakiem czasu na cokolwiek. W tym tygodniu chciałabym zaprezentować "nowe" outfity, czyli stylizacje (jak ja nie lubię tego słowa), których jeszcze nie było na blogu. 
Dzisiejsza notka przedstawia outfit z wężowym printem, który jest niesamowicie modny tego lata (Mam wrażenie, że mało ludzi się na niego decyduje. SZKODA.). Nie eksperymentowałam za bardzo, więc większość z Was może uznać, że wyglądam bardzo zwyczajnie - ja tak uwielbiam, bo jest mi wygodnie. Poza tym zakochałam się w bransoletce jaką dostałam od OASAP.  Co myślicie?

foto. Ewelinana Ledzion

I WAS WEARING:
shirt GERRY WEBER
jeans BERSHKA
ballerinas H&M
bag MINNELI
coat ZARA
sunglasses FOREVER 21
barncalet OASAP


xoxo, Sandra.

14 komentarzy :

  1. Ja też nie przepadam za trendem na wężową skórę. Nie kojarzy mi się on przyjemnie, dlatego też nie brałam go pod uwagę w moich letnich must have'ach.

    W Twoim zestawie fajnie się komponuje, dzięki temu, ze dobrałaś do niego nude'owe barwy. Okulary, mimo że są super, mam wrażenie, że nie pasują do Twojego kształtu twarzy. ;)

    Pozdrawiam, Annie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam lubię wężowe skóry, tylko w odpowiednich proporcjach, jak np. w tym zestawie. Nie odważyłam się jednak sama poszukać czegoś na wzór Twojej bluzki, ale może jeszcze spróbuję. :)

    Co do okularów w pełni zgadzam się z Anią, wybrałabym inny kształt i wszystko byłoby już cudnie. (przyganiał kocioł garnkowi, ja nigdy nie potrafię dobrać okularów dla siebie :D)

    Pozdrawiam, Hannie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze wygląda zestaw na dwóch pierwszych zdjęciach. Krótki płaszczyk nadaje całości kształtu. A poza tym śliczne okulary i torebka.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w takim dzikim wydaniu. :D Jedyne co mi się nie podoba to bransoletka, ale nic nie poradzę, taki jest mój gust. Ale nie zmienia to faktu, że bardzo pasuje do wężowej bluzki.
    Pojawił się u mnie nowy post i jednocześnie na blogu zaszło wiele zmian. Do tego możesz odpowiedzieć - jeśli zorganizuję rozdanie, co chciałabyś dostać?
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za wężowym printem, ale odpowiedni zastosowany potrafi wyglądać niesamowicie stylowo ! Tobie się to udało. Poza tym masz cudowne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chyba nie prędko będę w Poznaniu, chociaż bardzo bym chciała bo własnie nigdy nie byłam ! jak tylko mi się uda to dam znać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz, bardzo mi się podoba! Jest dość zwyczajnie, ale ta wężowa skóra nadaje pazurka całej stylizacji. Pięknie jest :)

    A ja zapraszam do mnie - new post on: www.juliette-fashion.blogspot.com :) I mam nadzieję, że wyrobię się na spotkanie bloggerek. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka przepiękna :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute outfit! Love your shirt, bracelet and bag!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie stylizacja;) Przepięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so cute!Simple and gorgeous at the same time!

    OdpowiedzUsuń