środa, 1 sierpnia 2012

GIVEAWAY - WIN STYLISH BOW TIE!

17 komentarzy :
 
  I return to you after a long absence from the blog, with the competition. 
In early July, I received an offer from the shop Bowstyle and I could not resist. Shop online, where you can buy bow ties for every occasion - for yourself or as gifts for men :) Great quality goes hand in hand with the original design. I have chosen for themselves neon lime in combination with white lace. Styling I'll show you in subsequent posts, but today I wanted to reward you unwritten.  
Here is the contest and its rules:
1. Like my blog and shop Bowstyle on Facebook. 
2. Write in comment your full name, email and in 3 words write about your perfect bow tie! :)
 YOU CAN WIN ONE BOW TIE FROM BOWSTYLE SHOP :)
Powracam do Was po długim czasie nieobecności na blogu, z konkursem. 
Na początku lipca dostałam propozycję od sklepu Bowstyle i nie mogłam się oprzeć. Sklep online, w którym możecie zakupić muchy na każdą okazję - dla siebie lub dla mężczyzn w prezencie :) Świetna jakość idzie w parze z oryginalnym designem. Ja wybrałam dla siebie neonową limonkę w połączeniu  z białą koronką. Stylizację pokażę Wam w kolejnych postach, ale już dziś chciałam Wam wynagrodzić niepisanie.
 Oto konkurs i jego zasady:
1. Polub mojego bloga oraz sklep Bowstyle na Facebook'u.
2. W komentarzu podajcie swojego email'a, imię i nazwisko oraz w 3 słowach opiszcie idealną muchę dla siebie :) 
DO WYGRANIA MUCHA BOWSTYLE :) 

END: 16/09/2012
ZWYCIĘŻCZYNI: Iga Machon 

17 komentarzy :

  1. Maria Chantal Rodriguez Nilsson
    marixanti1990@hotmail.com
    cute, soft, simple.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lola Lorenzo García
    lolalolailo_2@hotmail.com
    simple, beautiful, soft!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rosa García Seijas
    sarrosarrito@hotmail.com
    beautiful, simple, lovely.

    OdpowiedzUsuń
  4. co robiłaś/robisz w te wakacje? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. iga machon
    iga.machon@gmail.com
    elegancka, prosta, ale zarazem interesująca

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym roku rozpoczynam naukę w Paderku (VI) w Poznaniu. Z tego co wiem, ty też tam uczęszczasz. Będę wdzięczna jeżeli opowiesz mi o tej szkole chociaż trochę. Wakacje już się kończą, a ja zaczynam się trochę obawiać czy dokonałam dobrego wyboru...

    P.S. Od dawna czytam Twojego bloga. Muszę przyznać, że masz świetne poczucie stylu i śliczny uśmiech :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku dziękuję :)
      Bardzo dobry wybór! W końcu najczęściej wybierane liceum w Poznaniu. Trudno jest tak mi opowiadać, bo nie wiem co konkretnie chciałabyś wiedzieć. Zaczynając od nauczycieli - są ci mili i ci którzy potrafią uprzykrzyć życie (choć mają Twoje dobro na względzie ;)). Z pewnych przedmiotów zapewne będziesz mogła sobie troszkę odpuścić, jednak podstawowe jak polski czy matematyka - bierz się od razu, w końcu będziesz miała z tego maturę, a bez sensu wszystko zostawiać na ostatni rok :) Ludzie są bardzo przyjaźni, nie ma dziecinnych gierek, wszyscy trzymają się ze sobą (zazwyczaj rocznikowo). Często odbywają się różne akcje czy wydarzenia w szkole. Plusem jest miejscowość - blisko Browar czy samo centrum. Jak coś to pisz, bo o tej godzinie sama nie wiem co chciałabyś wiedzieć, a mi zamykają się oczy ;) DOBRANOC!

      Usuń
    2. Ja idę do klasy dziennikarskiej, a moja znajoma do politechnicznej. Wiesz może jakich będziemy miały wychowawców i czy są w porządku? No i czy są jacyś nauczyciele, którym łatwo podpaść i jak tego uniknąć? :)

      Usuń
  8. To prawda, że byłaś ostatnio w Bielsku Białej? I nic nie powiedzialaś? :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam ;) Na początku wakacji byłam tylko w Radomiu, Katowicach na weekend z powodu chrztu :)

      Usuń
  9. askux3@gmail.com

    Każda mucha jest spoko ! <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu data rozdania po zakończeniu zawsze się zmienia ?? szkoda brać udział bo to za rok może być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniła się tylko raz i to dlatego, ponieważ poprosiła mnie o to właścicielka sklepu by więcej osób mogło się do niego zgłosić. Na pewno już nie zmienię teg! :)

      Usuń
    2. bodajże najpierw był 13, później 23, teraz 16 :))

      Usuń
    3. Przepraszam bardzo, już na pewno niczego nie zmienię :))

      Usuń