wtorek, 28 sierpnia 2012

HOLIDAY PICS BY BB

7 komentarzy :
 
Hi dears! Finally, I return to you after the huuuuge break , which was caused by failure of Internet after move. I hope you forgive me, because I am already planning a few surprises for you. I'm going to change the look of the blog because it has already bored me - you have some cool ideas, or you do not like something now? I will be grateful for some comments or ideas. 
Today I decided to show you some pictures of the holidays, I've made by my cell. In this way you will see what I've seen and been doing for 2 months :) As some of you probably already have seen on the fanpage, enjoy!

Witam kochani! W końcu do Was powracam po wieeeelkiej przerwie, która spowodowana była awarią Internetu po przeprowadzce. Mam nadzieję, że wybaczycie, bo ja już planuję dla Was parę niespodzianek. Mam zamiar zmienić wygląd bloga, bo ten już mi się znudził - macie jakieś fajne pomysły, bądź nie podoba Wam się coś teraz? Będę wdzięczna za kilka uwag czy pomysłów. 
Dziś postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć z wakacji, które zrobiłam moją komórką. Dzięki temu przekonacie się, co porabiałam i widziałam przez 2 miesiące :) Co niektóre pewnie już widzieliście na fanpage'u, miłego oglądania!!
1. Piękna sukienka w motylki w dziecięcej ZARZE :) / Beautiful dress from ZARA KIDS :)
2. Świderek ze strzelającą posypką w kolorach sukienki! / Ice cream with firing topping, I felt like a kid!

 1. Nowa fontanna na Placu Wolności w Poznaniu, najlepiej wygląda w nocy :) / New fountain in Poznań (my city), looks best in the night! :)
2. Euro 2012! Football 
3. Bransoletki w czaski z Bershka / Skulls from Bershka.
4. Street ART.
 1. Dzień Kupały - rozpoczęcie wakacji, gdzie co roku Poznaniacy starają się pobić rekord w ilości puszczanych lampionów! Widok zawsze niezapomniany i bardzo romantyczny :) / Kupala's Day - start the holiday, where every year residents of Poznań try to beat record for playing some lanterns! View always memorable and very romantic :)
2. Lampiony w górę! / Lanterns up!
3. My sissy Amelia :)
4. Wyjeżdżamy! / We're leaving!
 1. Some concerts on Euro 2012!
2. Die Anterwood's concert!
3. Puppy
4. Gift from BOWSTYLE.pl
1. My beautiful mum :)
2. Powrót nocą, gdzie mój brat zasną po drodze ;) / Back at night, where my brother slept on the way;)
 1. Deszczowa podróż do kina z kuzynką /With my cousin, we went to the cinema, but rained a little bit!
2. STREET ART
3,4. Bart z moim chrześniakiem :) / My brother and my godson!
 PICS FROM CZECH REPUBLIC :)
1,2. Czech Republic pics.
3. Pyszny deser - grillowane jabłka z czekoladą i lodami! /  Yummy dessert! Grilled apples with chocolate and ice creams :)
4. Me & my dog!
1. Filmowali nowe odcinki do serialu TVN "Lekarze" w Toruniu :) / They filmed movie!
2. Moja nowa i zrazem ulubiona torebka, która przypomina bardzo pikowany model 2.55 Chanel. Jakość jest także super :) / My new and lovely bag, which looks like Chanel one.
3,4. Zamek na Kujawach / Castle.
 1. OUTFIT
2. Jest popcorn, jest i film! / Movie time!
3. DIY SPORT SHOES BY MY BEST FRIEND - LOVE IT!
4. ME
 Moja siostra kocha przymierzać moje rzeczy - od sukienek zaczynając po buty kończąc :) / MY SISSY
1. Chillout
2. Piękny widok z mojego balkonu :) / Wonderful view from my balcony :)
3. Sissy again
4. Me
 1. Moja kochana Sisi :( RIP
2. Me & puppy
3. Ice cream!
4. Nails!
 Crazy sisters!
1. Me & my godson.
2. OUTFIT
 1. Chilling
2. Must have!
3. OUTFIT
4. My new baby <3


xoxo, Sandra.

7 komentarzy :

  1. Ostatnia stylizacja oznaczona numerem 3. jest wręcz boska! No i rower - aaaaaaah, marzenie. :)

    pozdrawiam,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, dobrze że już wróciłaś:) Masz cudowny rower!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ile fotek i informacji na raz :D wszedzie slicznie wygladsz :D
    przymierzałam ta sukeinke w zarze ale fatalnie w niej wygladałam...
    jestes niesamowicie podobna do mamy i prawie w ogole do siostry =)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka z Zary jest świetna :)
    i torebka podobna do chanelki boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. It's really a great and useful piece of information. I'm glad
    that you just shared this useful information with us.
    Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.
    Look at my web blog ... Montaz sprzedaz komputerow na zamowienie eBusiness zarabianie w Internecie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz przystojnego brata!

    OdpowiedzUsuń
  7. nice post. Must be bookmarked:)
    Feel free to visit my homepage ; agadir immobilier

    OdpowiedzUsuń