środa, 26 września 2012

OPENWORK SKIRT WITH LEATHER JACKET

34 komentarze :
 
 Taking advantage of the fact that I'm sick I will share with you another handful of photos from Friday's session. Today's post for me is quite French, but also Italian. The land of cheese, wine and the Eiffel Tower reminds me of the beret, which recently I garnered on one of Clothes Exchange. But what about southern temperament? The duo Dolce & Gabbana! For it is they who promoted this summer openwork skirts, dresses, truly from the Sicilian coast. The whole combines the base colors.
However, II go to pack up, because for two days as the last mentioned, I go to Gdansk with my mother. We will visit city, and Thursday evening we go for a Jennifer Lopez's concert. I'll try to take some photos and maybe video. Stay tuned, check out my fanpage often, where from the morning I will add pictures :) Have a great week!

Wykorzystując fakt, iż jestem chora podzielę się z Wami kolejną garścią zdjęć z piątkowej sesji. Dzisiejsze wydanie jak dla mnie jest dość francuskie, ale i włoskie. Z krajem serów, win czy wieży Eiffla kojarzy mi się ten beret, który zgarnęłam ostatnio na jednej z Wymian Ciuchów. Natomiast z czym powiązałabym południowy temperament? Z duetem Dolce&Gabbana! Bowiem to właśnie oni tegorocznego lata lansowali ażurowe spódnice, sukienki, iście z sycylijskich wybrzeży. Całość łączy baza kolorów. 
Tymczasem ja uciekam się pakować, bo na dwa dni jak ostatnio wspomniałam uciekam do Gdańska wraz z mamą. Pozwiedzamy miasto, a w czwartkowy wieczór wybieramy się na koncert Jennifer Lopez. Postaram się porobić zdjęcia, a może i filmik. Na bieżąco śledźcie mój fanpage, gdzie od samego rana będę dodawać zdjęcia :) Miłego tygodnia!


I WAS WEARING:
tshirt POZERKI.PL (piszcie na paulinagalicka@wp.pl)
skirt VINTAGE SHOP
shoes PARFOIS
bag WGO
beret WYMIANA SZAF
jacket C&A


xoxo, Sandra.

34 komentarze :

  1. piekna stylizacja, taka paryska z tym berecikiem. i przepeikna spodnica!
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. great post, check out my blog to win free JBRAND jeans!

    www.adventuresinherstilettos.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka jest cudowna!

    http://klaudiaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kojarzysz mi się z paryżanką! ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. That is probably one of the best leather jackets I've seen! I love it paired with the girly look too, beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i love the tough jacket with the lace!

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka i torebka super;)pozdrawiaam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your skirt, what a great shape and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your hat rocks! Your girls have a lovely blog by the way and I am a new follower on GFC and Bloglovin! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  9. jedyne co mi przychodzi do glowy to 'Bonjour!' ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. These photos are beautiful, I love your skirt!(:
    xo,
    http://loadsofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja ! Spódnica jest świetna :)


    zapraszam do mnie
    http://superbrunetkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pretty outfit! lovely blog too :)

    500daysoffashion.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, this looks so amazing!
    love the pics!
    Hope you're having a great weekend!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your outfit.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. They look so different and beautiful!

    http://www.villarrazo.com/behindthestyling

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi dear!

    Love so much you're blog, I follow u :)
    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Love it!

    (enter my giveaway - iphone case)

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog! Bardzo mi się podoba ;) będę zaglądać częsciej ;)
    Zapraszam do mnie
    http://jbyj-gossip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica jest absolutnie rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wyglądasz! :) śliczna jesteś :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw bardzo mi się podoba,ale buty i spódnica zawojowały moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, jestem pod dużym wrażeniem, bardzo ładna stylizacja (uwielbiam berety, śliczna, kobieca spódnica). Blog interesujący, będę go odwiedzać.

    Pozdrawiam cieplutko,
    Ania od Wojtka ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. gołe nożki podziwiam

    OdpowiedzUsuń