niedziela, 2 września 2012

SILVER & BLACK OUTFIT 4 CASUAL

15 komentarzy :
 
  The last day of vacation. What about my morning? I got up, ate breakfast, and now currently I turned on the radio to classical music and sipping iced coffee, I am writing this post. I decided to show you the outfit of Thursday - a combination of silver and black, which probably will be fashionable next season (horror of horrors, waiting for us fluffy coats and boots ... but I have no time to think about it;)). A simple statement, and for convenience wore silver ballerina which completed the whole. 
I'm running for a bike ride with mom. I wish you successful, the last day of the holiday :)

Ostatni dzień wakacji. Jak wygląda mój poranek? Wstałam, zjadłam śniadanie, a teraz aktualnie włączyłam sobie radio z klasyczną muzyką i popijając mrożoną kawę piszę ten post. Zdecydowałam się zaprezentować Wam czwartkowy outfit - połączenie srebra i czerni, które zapewne będzie modne w przyszłym sezonie (o zgrozo, czekają na nas puchate kurtki i kozaki... ale jeszcze nie czas o tym myśleć ;)). Proste zestawienie, a dla wygody założyłam srebrne baleriny, które dopełniły całość. 
Ja uciekam na rowerową przejażdżkę z mają mamą. Życzę udanego, ostatniego dnia wakacji :)

foto. EWELINA LEDZION

 I WAS WEARING:
ballerina NEW LOOK
skirt STRADIAVRIUS
tank top ZARA
sweater BERSHKA via SALON W PIKSELOWE KWIATY
sunglasses H&M via SALON W PIKSELOWE KWIATY
bag WGO
watch CASIO


xoxo, Sandra.

15 komentarzy :

  1. The little ladybug necklace is so cute! I also love how the gray knit is subtly metallic but not too much.

    http://anni-dot-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. You've got a lovely blog!! I like the skirt and the way you've piared it with the rest of the clothes:)

    www.emerjadesign.com

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze to tą sweterkową narzutkę chętnie bym Ci ukradła, jest piękna! Po drugie całość komponuje się idealnie, bardzo mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ciebie i twój styl! Pięknie wyglądasz:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiem, z czym kojarzy mi się Twój styl. Z francuskim szykiem! Naprawdę! Masz w sobie coś tak urzekająco dziewczęcego, naturalną elegancję, że aż przyjemnie się patrzy. Jeśli o ten zestaw chodzi, zakochałam się w swetrze. Ma przepiękną złotą nitkę ;)


    pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona tym zestawem :) w wolnej chwili proszę wpadnij : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Beż, czerń, biel i złoto...połączenie idealne! Bezbłędnie jak zawsze ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter jaki masz na sobie jest swietny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, bardzo ładny out-fit jednakże spódniczka dość mocno pogrubia Twoje stosunkowo chude nóżki! ogólnie ok! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwieeeelbiam ten zestaw! przede wszystkim za to ze masz na sobie baleriny, odnosze wrazenie ze noszenie plaskich butow do spodniczek jest potepiane przez gro blogerek, a Ty pokazalas ze to blad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Both young children and adults who snore habitually will likelу
    bе constructіng up future hагm оf undesirаblе hеalth hazarԁs to their wellness as еxtгеme oxygen ԁeplеtіon rеѕults in lack of concentration,
    high blood pressure and оthеr critіcal hеalth cοncerns.
    Βut when it's specifically a kid which has a nightly snoring issue, you'll find the inѕtаnt ԁаngers of a mimісkеd ADHD dilemma duгing the dаy hours.
    Also see my web page - Snore Eliminator

    OdpowiedzUsuń