niedziela, 28 października 2012

CHILLOUT WEEKEND IN KROTOSZYN

28 komentarzy :
 
This weekend I went to small city in Poland, in Krotoszyn with my close friend Patrycja. We decieded to spend time in feminie group. I won't write more, because after all this time history homework is waiting for me. Hope you will enjoy mix of photos. So have a nice evening and Monday everyone! Bye!

Na ten weekend wyjechałam do Krotoszyna z moją dobrą znajomą Patrycją. Postanowiłyśmy spędzić czas w babskim gronie. Nie będę się za bardzo rozpisywać, bo nauka na mnie czeka po tak intensywnym weekendzie. Mam nadzieję, że spodoba się mix zdjęć.  Miłego wieczoru kochani oraz poniedziałku! BYE!

 By the Way Cafe, poimprezowy koktajl malinowy - pycha!
 towarzyszki dnia :) Ala i Pati.
 W Krotoszynie wiedzą, kto przyjechał :)) Be glamorous and eat glamour!
 
 sweater - Zara, earings - H&M. Zapewne jeszcze nie raz sweterek pojawi na blogu w całych stylizacjach :)
Hangover morning!
coat, boots - ZARA



xoxo, Sandra.

28 komentarzy :

  1. No to chyba miałyście miły weekend!:)
    koktajl<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kozaczki i przede wszystkim bardzo ciekawe zdjęcia. Owocnej nauki;*
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, odwiedzam od jakiegoś czasu Twojego bloga, ale teraz postanowiłam skomentować notkę (nie wiem, czy ktoś wcześniej na to wskazywał)ale dziewczyno! Proszę Cię, nie maluj oczu eyelinerem! Widzę Ciebie pierwszy raz bez tych kresek, ale tysiąckrotnie lepiej wyglądasz. Wyglądasz tutaj naturalnie, dziewczęco i sympatycznie :). Te kreski wg mnie Tobie nie pasują, nadają Tobie taki wyraz twarzy, że wyglądasz jakbyś była zarozumiałą dziewczyną. Wiem, że to kwestia gustu, ale jeśli ktoś Ci potwierdzi, że lepiej bez kresek wyglądasz, to zastanów się nad tym.:) Dzisiejsze zdjęcia bardzo miło mi się oglądało ;].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio podczas tygodnia w ogóle nie maluję eyelinerem, a jedynie używam maskary :) Postanowiłam malować się tak jedynie na imprezy czy inne ważne wyjścia. Dzięki za szczery komentarz, myślę że jeszcze nie raz zobaczycie mnie w tak naturalnej wersji :))
      Jednak kreski raz na jakiś czas się pojawią :)
      Miłego wieczoru!
      XXX

      Usuń
    2. a mi sie własnie bardziej w kreskach podobasz ;p

      Usuń
  4. I always have the best time just relaxing and hanging out in a place where dressing up isn't the first thing on your mind; sounds like a beautiful weekend!

    SIDEWALKCATWALKS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I hope you to finish your homework soon!! Leave me a comment on http://www.urbanfashionstylee.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  6. super sprawa takie babskie dni! Już nie pamiętam kiedy na takim byłam, świetny sweter! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. so cute!

    xo

    blog: www.aroundlucia.com
    shop: www.shoplumo.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie prowadzony blog, jestem tutaj pierwszy raz, ale nieostatni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sounds like it was a really nice weekend, and you look so beautiful in your outfits x

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice photos! Your blog is amazing!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, what a lovely Blog! :)

    Check out my Blog for Daily Fashion Inspiration. Make sure to Comment and maybe your Blog will be featured tomorrow! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że trafiłam na Twój blog, bo naprawdę przykuł moją uwagę! z przyjemnością będę tu teraz zaglądać! :) mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię Też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ całusy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sweter jest boski!
    wyglądacie obie cudownie!
    nigdy nie byłam w Krotoszynie, może kiedyś... :)
    Pozdrawiam i będę tu zaglądać!
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Jeju, jaka ty śliczna jesteś, masz piękne oczy i włosy, uwielbiam czytać twojego bloga:) ;*
    F.

    OdpowiedzUsuń
  15. You are so gorgeous! I absolutely love your buckled coat. It's so stylish and classy. Lovely post, thanks for the fashion inspiration! :) x

    Happy Sunday! There's a new post up on my blog right now and I'd love to hear your thoughts on it so feel free to stop by!

    ♡, Fatima (fashionpilgrim)
    Twitter: @fashpilgrim
    Instagram: @fashionpilgrim

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny luzny sweterek ; > pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Miejsce idealne na jesienny spacer, widać że weekend się udał :)
    Wpadłam na twój blog przypadkiem i bardzo mi się spodobał. Z radością obserwuję i jeśli znajdziesz chwilkę czasu, zapraszam do siebie. Buziaki,
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  18. By the Way Cafe <33 Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń