niedziela, 14 października 2012

"IV TERAPEUTYCZNA WYMIANA SZAF"

6 komentarzy :
 
Mam wielką przyjemność zaprosić Was na 4 już edycję "Terapeutycznej Wymiany Szaf", którą organizuję wraz z Pauliną i przesympatyczną właścicielką Psycholoża Cafe & Lunch - Angeliką! 
Spotykamy się 18 października (czwartek) w Poznaniu, w Psycholoży (koło centrum Starego Rynku)! Koniecznie zabierzcie ze sobą ciuszki, dodatki jesienne, których chcecie się pozbyć - w zamian gwarantujemy dla Was nowe perełki, za które możecie się wymienić bądź za symboliczną cenę nabyć :) Więcej informacji przeczytacie TUTAJ!
Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami z samej Psycholoży, a na dodatek zrobię Wam smaczka i pokażę co ostatnio jadłyśmy - grillowane gruszki z serem parmezanem :) Bon Apetit!



xoxo, Sandra.

6 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia! No, narobiłaś mi smaku, pychota;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa, miałyście niezły pomysł:)
    Piękny masz płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. oo dzięki bardzo :D wgl jej styl bardzo do mnie przemawia! i meeega chętnie się wybiorę, ale ciagle no po prostu non stop coś mi wypada! tak jest ze wszystkim - sesje zdjęciowe, spotkania ze znajomymi, właśnie z Tobą też i spotkania blogerek - ciagle nie mogę dotrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w końcu się uda :)

      Usuń