niedziela, 14 października 2012

SATURDAY OUTFIT IN BLACK AND KHAKI COLORS

28 komentarzy :
 
  Military style that capture our street so ,somehow never specifically spoke to me. I didn't prefer it, but I can appreciate the cool and stylishly dressed people who are wearing a camouflage jacket and pants (such as my best girlfriends). I don't have anything in that pattern in my closet, but in khaki - yes. Today I'll show you my Saturday look. Rotten green combined with beloved black and gold accessories. Black sweater with eco-leather sleeves combined the sweater.
Running away in a blanket and holding a hot, raspberry tea, I'm going to finish reading "Heart of Darkness". Have a great evening!

Militarny styl, który tak zawładną naszą ulicą nigdy jakoś specjalnie do mnie nie przemawiał. Sama go nie preferuję, ale potrafię docenić fajnie i stylowo ubrane osoby, które mają na sobie moro kurtkę czy spodnie (np. moje przyjaciółki). Nie posiadam niczego w tym wzorze w mojej szafie, za to w kolorze khaki i owszem. Dziś zaprezentuję Wam moją sobotnią stylizację. Zgniła zieleń połączona z ukochaną czernią i złotymi dodatkami. Czarny sweter z eko-skórzanymi rękawami połączyłam ze sweterkiem, który nabyłam na "Terapeutycznej wymianie szaf".
Uciekam pod kocyk i trzymając w ręku gorącą, malinową herbatę zamierzam skończyć lekturę "Jądro ciemności".  Miłego wieczoru!

 my sissy <3
photo: ZUZE

I WAS WEARING:
sweater "TERAPEUTYCZNA WYMIANA SZAF"
shorts BERSHKA
black sweater RIVER ISLAND
bag RIVER ISLAND
boots MANGO
necklace PENNY
sunglasses H&M via SALON W PIKSLEOWE KWIATY
brancelets PARFOIS
watch CASIO


xoxo, Sandra.

28 komentarzy :

  1. You look lovely and your outfit is amazing :) Love the colors and the military style! Have a great sunday :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny sweterek ze skórzanymi rękawami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful photos! Love your necklace!

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestes mega fotogeniczna!
    a ja przy okazji wizyty u Ciebie zapraszam na mega wyprzadaz
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2513609
    podrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. wisior cudny! obserwuje! a TY?
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tych okularach! Cała stylizacja bardzo w moim guście, cudowny sweter!:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweterek i te okulary są boskie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wisiorek :)
    Dołaczyłam do obserwatorów, w wolnych chwilach zapraszam w odwiedziny do mnie.
    Buziaki ;XX

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice look :)

    http://heelsongasoline.blogspot.com Wanna follow ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, bardzo fajna stylizacja! Ja również jakoś nie przekonałam się do zakupu moro, chociaż nieraz mi się podoba, zawsze wydaje mi sie ze w nastepnym sezonie nikt tego nie bedzie nosił i szkoda mi kasy.. ale khaki zawsze spoko ! :)

    pozdrawiam
    www.aniacyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podoba mi się sweter i okularki, cudowne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ci ładnie w takich kolorach.... !!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweterek i naszyjnik <3 !

    OdpowiedzUsuń
  14. very beautiful necklace!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie dobrany zestaw, góra jest cudowna, z chęcią sama bym się tak ubrała + jesteś bardzo ładna!
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Really beautiful statement necklace! x

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :) super naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  18. ACH!!! ja też mam takie:) panterkowe okularki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie :) Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń