sobota, 20 października 2012

SPORTY GLAM + PHOTORELATION FROM "IV TERAPEUTYCZNA WYMIANA SZAF"

19 komentarzy :
 
Thursday was for me completly crazy! I had to be well organized and run from meeting to meeting, from fashion event to televison - CLICK. Although I tried to solicit a smile on face approach to each task and brave to face it.
I would be comfortable that day, but quite elegant, I chose a sweatshirt in conjunction with a decorative collar. It is up from lace, to which are attached loved by me pearls (as usual, I could not part with my pearl bracelets;)). Pink skirt prompted me to apply the same shade of lipstick on the lips.
High boots I bought in Zara, sepcial for fall or winter. Unfortunately, you can not see them on the "night" photos, so I'll show them in detail next time :)
Enjoy photos!
  
Czwartek okazał się dla mnie istnym szaleństwem! Musiałam się dobrze zorganizować i biegać ze spotkania na spotkanie, "IV Terapeutyczna Wymiana Szaf" na godzinę 18, a w między czasie bieg (dosłownie) do telewizji ONTV, na krótki występ. Mimo zabiegania starałam się z uśmiechem na twarzy podejść do każdego zadania i dzielnie się z nim zmierzyć.
By było mi wygodnie tego dnia, ale dość elegancko, wybrałam bluzę projektu Pauliny w połączeniu z ozdobnym kołnierzykiem. Jest on z koronki, do którego dołączone są kochane przeze mnie perełki (jak zwykle nie potrafiłam się rozstać z moimi perłowymi bransoletkami ;)). Różowa spódniczka skłoniła mnie do nałożenia tego samego odcienia szminki na usta.
Wysokie kozaki w połączeniu z czarnymi rajstopami, które już zakupiłam z myślą o zimie w Zarze. Niestety nie widać ich na "nocnych" zdjęciach, dlatego szczegółowo pokażę je następnym razem :)  
Co do wymiany - nabyłam kilka perełek, które niedługo zobaczycie na blogu! Zapraszam serdecznie Poznanianki na następną edycję na przełomie listopada/zimy :)

 Piękności z Salonu w pikselowe kwaity
 Pięknotki-błyskotki z FashionSpot'u!
 Paulina i jej projekt!


I WAS WEARING:
blouse POZERKI.PL
collar WGO
skirt H&M
boots ZARA




xoxo, Sandra.

19 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia, na następną edycję na pewno przyjdę (;
    xoxo R.

    OdpowiedzUsuń
  2. mega outfit! rewelacyjna bluza i kołnierzyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh i really love your jumper! You look amazing :)

    Thank you also for the super sweet comment you left on my blog, i am so grateful :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Chic! Loving the sweatshirt! Looks like you really had a fun time xx

    http://rosalindatj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw świetny , podobają mi się kozaki mimo że nie widać ich za dobrze na nocnych zdjęciach
    :)
    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety byłam wtedy w pracy i nie dałam rady dotrzeć..:(
    Świetny nowy wygląd bloga!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, I do think this is a great website. I stumbledupon it ;)
    I'm going to revisit yet again since I book-marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help other people.
    Here is my website - Asics Onitsuka Tiger Mexico 66

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się bluza! Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń