czwartek, 22 listopada 2012

AQUAMARINE BLOUSE WITH BASQUE

20 komentarzy :
 
Basque rocks on the street from a few good seasons, but in my closet were placed quite recently. Not because I don't like her... Just none of them caught my attention enough to buy her. I waited for this "one hah! But here she is! And even I have two blouses with basque, but my appetite for more is still growing! This oufit is exaclly what I usually wear in school and during my running around city... Comfortable and smart enough, something I love the most! :)

Baskinka zawojowała ulicami od paru dobrych sezonów, jednak w mojej szafie zagościła dość niedawno. Nie dlatego, że mi się nie podoba. Po prostu nie trafiłam jeszcze na tą "jedyną" (jeżeli można to tak nazwać). W końcu nadszedł moment, w którym zdecydowałam się na zakup jakiejś. Mam już dwie, a ochota na więcej wciąż rośnie! W tej notce zaprezentuję Wam outfit, w którym chodzę do szkoły bądź biegam po mieście podczas załatwiania różnych spraw. Bardzo wygodny i zarazem elegancki - czyli coś, co kocham! 


I WAS WEARING:
blouse MOHITO
skirt H&M
boots ZARA
earing FOREVER 21 (IRELAND)


xoxo, Sandra.

20 komentarzy :

  1. Piękny kolor bluzeczki. Choć ja nie czuję się dobrze w bluzkach bez dekoltu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tym kolorku;)
    Zawsze byłam ciekawa sklepu Forever 21, niestety nigdy nie miałam możliwości znalezienia się w nim. Jak oceniasz ich asortyment? Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Jeżeli chodzi o Forever 21, to miałam możliwość zrobienia tam zakupów podczas mojego majowego wypadu do Irlandii. Szczerze uwielbiam ten sklep! Jest to amerykańska sieciówka, ale świetnie dorównuje tym angielskim. Mają tam niezwykły asortyment z bielizną i dodatkami. Ciuszki czasami przypominają mi te z Bershki czy TopShopu... Zależy, ale czuć amerykański, kalifornijski smaczek ;)
      Mimo to polecam serdecznie :))
      XXX

      Usuń
  3. Uwielbiam baskina :) twoja jest rewelacyjna :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta bluzeczka! I ten kolorek- super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like this colour!
    I also like when clothes are comfortable and smart at the same time!
    xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już miałam okazję posmakować tych zdjęć wcześniej na fb u Adrianny, ale ciągle na mnie robią olbrzymie wrażenie :) Ślicznotki :*
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie! Ślicznie wyglądasz, uwielbiam takie spódniczki;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki ładny kolor bluzki:) do twarzy Ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne fotki!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie Ci w błękicie!


    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta baskina :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz! prześliczna miętowa bluzka! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladna mietowa bluzka !: > pozrawiam : >

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też ostatnio bardzo polubiłam baskinki ;) do twarzy Ci w tym kolorze:) Obserwuję i mam nadzieję, że i Tobie przypadnie do gustu mój blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Really nice pictures! I love it!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. love your top! that is a really fantastic color on you, you look beautiful! xx

    OdpowiedzUsuń