poniedziałek, 12 listopada 2012

MEETING OF POZNAN BLOGGERS - PHOTORELATION & OUTFIT

19 komentarzy :
 
On Saturday at 15:30 there was a meeting of Poznań bloggers, that I was able to organize in cute Cafe Szpilka. For the first time I had a chance to participate in event like this one. And what's more - I think it won't be my last! I love meeting new people, and the fact that they are interested in what I (pronounced fashion. Majority of girls leading fashion blogs, but not only;)) seemed even more exciting. Because we had something to talk about :)
With a delicious cake, cappuccino or latte caffee, we sit and talked and talked like there wasn't over. We had the opportunity to exchange experiences blogging, which sometimes is really helpful;) I hope that the photos reflect an enchanting atmosphere that prevailed there.

W sobotę o godzinie 15:30 odbyło się spotkanie Poznańskich bloggerek, które udało mi się zorganizować w Cafe Szpilka. Po raz pierwszy miałam przyjemność uczestniczenia w  takim wydarzeniu, co więcej - myślę, że nie będzie ono ostatnim w moim życiu. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, a fakt iż interesują się oni tym co ja (czyt. modą. Większość dziewczyn prowadzi blogi modowe, ale nie tylko ;)) tym bardziej wydawał się ekscytujący. Bowiem miałyśmy o czym rozmawiać :) 
Przy pysznym cieście, cappuccino czy caffee latte wedle uznania, zasiadłyśmy przy długim stole i rozmowom nie były końca. Miałyśmy możliwość wymiany własnych doświadczeń blogowych, co niekiedy jest naprawdę pomocne ;) Mam nadzieję, że zdjęcia odzwierciedlają przemiłą atmosferę, jaka tam panowała. 
Lista obecności :)
 
Podobną bransoletkę możecie wygrać w poprzednim poście! 
A tak szczerze, to ten outfit był stricte poimprezowy, więc przepraszam za tragiczny wygląd i fryzurę ;)

photos:
Za zdjęcia dziękuję bloggerką uczestniczącym oraz kochanej Klaudii Giwer!

I WAS WEARING:
skirt RIVER ISLAND
bag PRIMARK
boots ZARA
blouse LINDEX
branelet PARFOIS & LONKA JEWELERY
headband RIVER ISLAND
watch CASIO

REMEMBER ABOUT MY FACEBOOK FANPAGE!

xoxo, Sandra.

19 komentarzy :

  1. spotkanie było bardzo sympatyczne i tak jak ty również lubię poznawać nowych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka swietna paczka! musialo byc swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna relacja! rzeczywiście było bardzo miło :)
    w końcu miałąm okazje poznać inne poznańskie bloggerki :)
    spotkanie jak najbardziej udane!
    pzdr;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam 1 raz na takim spotkaniu i dzięki że wyszłaś z inicjatywą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wyszłaś z taką inicjatywą, było bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygladałaś ;) oj daleko ja mam do poznania ;( chetnie bym spedziła milo czas z innymi blogerkami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladałaś pieknie ♡ księżniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałam iść, niestety termin mi nie pasował : (( Mam nadzieję, że będzie jeszcze jedno !! ; D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne spotkanie! rewelacyjne wyglądałaś:) zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Było świetnie, trzeba to będzie kiedyś powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne spotkanie widać było:d i jak was duzo!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie wyglądałaś:) bardzo fajny blog może obserwujemy :)???

    pozdrawiam

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    ps. też jestem z Poznania. No tak prawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna relacja:)
    Miło było Cie poznać:)) mam nafzieję, że jeszcze kiedyś będzie okazja!
    Buziii

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszkam niedaleko Poznania, ale nie słyszałam o tym miejscu, które wydaje się być idealne do spotkań bloggerek :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Great! Looks amazing:)!

    www.fussylife.com
    www.facebook.com/fussylife

    OdpowiedzUsuń