sobota, 17 listopada 2012

ROMANTIC DRESS A LA MIU MIU AND FURRY VEST IN NASTAWNIA CAFE

19 komentarzy :
 
ENGLISH VERSION WILL BE TOMMOROW! SORRY! USE GOOGLE TRANSLATOR IF YOU NEED IT :)

Zdaje sobie sprawę, że z powodu braku sprawnej lustrzanki zaniedbałam trochę bloga. Już planuję zakupić nowy aparat, ale chciałabym wybrać odpowiedni model na "lata". Dzięki temu posty będą miały częstotliwość prawie codzienna! Planów mam wiele, ale z autopsji wiem, iż czasami lepiej zostawić więcej dla siebie, ni jeżeli powiedzieć za dużo i nie spełnić oczekiwań ;)
Jeżeli natomiast chodzi o sam outfit - sukienkę dorwałam na "Terapeutycznej Wymianie Szaf" i przypomina mi słynny wzorek ptaszków kilka sezonów temu promowany przez Miu Miu. Chciałabym Wam pokazać moją letnią wersję, kiedy zakładałam ją na opalone ciało, a na dodatek ubierałam srebrne baleriny i dżinsową kurtkę. Nadeszła jednak chłodna jesień i na taki zestaw niestety nie mogę sobie pozwolić. Oto wersja jesienno-zimowa. Aby było mi dostatecznie ciepło postawiłam na futrzaną kamizelką i wysokie kozaki. Outfit o charakterze stricte romantyczny - jak się podoba? :)
Zdjęcia powstały dzięki kochanej Zuze! ! nowo odkrytej miejscówce, która w Poznaniu istnieje od 2 tygodni i już zdobyła rzeszę fanów - NASTAWNIA. Przytulne wnętrza, okna skierowane na tory przez które przejeżdżają pociągi i przystępne ceny! Kiedy jest zimno za oknem, zachęcam spróbować grzane winko lub piwo, zabrać ulubioną książkę, usiąść przy wielkim oknie i czasami spoglądać na przejeżdżające pociągi. Idealne rozwiązanie na melancholijne dni jesieni :)
Pozdrawiam!

 
 W mieście przez przypadek spotkałam moją znajomą blogerkę Adę, która także załapała się na zdjęcia ;)
photos: ZUZE (nie wiem, co się stało z pikselami, ale poprawię je jutro oraz przetłumaczę tekst. Uciekam, miłej soboty i przepraszam :*)

I WAS WEARING:
dress H&M
furry vest NEW YORKER
watch CASIO
boots ZARA
bag PRIMARK LONDON



xoxo, Sandra.

19 komentarzy :

  1. Urocza z Ciebie dziewczyna :-) Wiem, że ten komentarz nic nie wnosi, ale naprawdę podziwiam zdjęcia. :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie wyglądasz! i ogólnie jesteś śliczna! :)
    jesli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz :)
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna kamizelka i sukienka ! slicznie ! podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loving your style !!:D

    A chic kisss ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. loving the vest!

    xx

    www.aroundlucia.com
    shop: www.shoplumo.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się zestawienie delikatnej sukienki z futrzaną kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka!! :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta sukieneczka, bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeello!
    I love your blog, would you like to follow each other? let me know!
    //7kira.blogspot.ru/2012/11/belgorod.html#more


    http://www.bloglovin.com/en/blog/3594048
    http://www.formspring.me/kiralovedeer
    https://twitter.com/kiralovedeer

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia ! :)

    Obserwujemy? Będzie mi bardzo miło jeśli do mnie zajrzysz ! ♥♥

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie! :) sukienka jest genialna:)
    A z wyborem lustrzanki nie ma żartów, bo potem można nieźle żałować;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Do you have any video of that? I'd love to find out some additional information.

    Also visit my blog post ... 財布トリーバーチ

    OdpowiedzUsuń