czwartek, 20 grudnia 2012

GUESS HOW'S BACK?

16 komentarzy :
 
You had a chance to see me in a different Pozerki's sweatshirt - grey one. This time I will show you in my favorite colour last time (and very trendy as well!) - burgundy! Normaly I wear her with skinny, black pants, a lot of golden accessories and boots. However I would like to show you a little bit alternative look, much more teen. Thanks ornate headband is glamour too (looks like from Dolce & Gabbana fashion show, don't you think?). What do you think about whole outfit? :)

Mieliście już okazję widzieć mnie w szarej bluzie Pozerek. Tymczasem przyszedł czas na nową odsłonę. W niezwykle modnym kolorze, ale i jednym z moich ulubieńszych ostatnio - bordowym. Na co dzień zakładam do niej czarne rurki, masę złotych dodatków oraz wysokie kozaki. Jednak postanowiłam pokazać Wam coś innego, bardziej "młodzieżowego", lecz wciąż w stylu glamour. Taki efekt można zyskać dzięki błyskotkom - w tym wypadku jest to zdobna opaska niczym od Dolce & Gabbana :) Co myślicie na temat stylizacji?

I WAS WEARING:
sweatshirt POZERKI.PL
headband STRADIVARIUS
boots NEW LOOK
shorts NEW LOOK
brancelet TERAPEUTYCZNA WYMIANA SZAF - VINTAGE
watch CASIO


xoxo, Sandra.

16 komentarzy :

  1. pięęęęęęęęęęęęęeeknie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo udana jednak ja nie zdecydowałabym się na szorty... marznę nawet w ogrzewanych pomieszczeniach haha ;). Świetna bluza!.

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza & zegarek <33 zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna biżuteria :)

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Ci dam rurki! W szortach czy spódnicach wyglądasz zabójczo. Lubię jak masz rajstopy, to niesamowicie dodaje Ci kobiecości, ale pomyśl czy nie urozmaicić palety barw - może dasz się przekonać do innych kolorów? Rajtki bardzo Ci służą. Aha. Jesteś Sliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wezmę pod uwagę zmianę rajstopek na inny kolor, jak z paróweczek przemienią mi się w coś chudszego :D
      Wesołych świąt!

      Usuń
  7. och jaka ja jestem fanka Twoich nóg! <3
    tylko mam dwa "ale"- w tym makijazu wygladasz na jakas zmeczona (lubie Twoje kocie oko;) )
    a drugie to- bluzie przydaloby sie prasowanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha <3 Uwielbiam Cię!
      TAAAK, już nie zrobię sobie takiego mejkapu, bo wyglądam bardziej jak Japonka, to raz (bez urazy!), a po drugie bluzka zgniotła mi się w torbie :(
      XXX

      Usuń
  8. idealnie dobrana biżuteria do bluzy! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. jej tyle osób Ci docinało z nogami a Ty nic do głowy....Zastanów się czy chcesz pokazywać coś inspirującego czy chcesz nas posłać do KFC........paplanina o "parówkach" ma sens jeśli robisz coś by były mniejsze..:( wszystko na Twoim blogu wygląda dobrze: ładna buzia , piękne włosy, idealny uśmiech.... o ciuchach nie wspomnę:) to daj sobie spokój ze stylizacjami tego typu... na plaster Ci to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd to przekonanie, że nic z tym nie robię? Ćwiczę dosłownie codziennie. Sama uważam, że w tej stylizacji wyszłam jakoś niezbyt korzystnie, ok. :)
      Tego komentarze tylko mnie w tej "walce" dopingują :D

      Usuń