wtorek, 18 grudnia 2012

"MAŁA CZARNA IV" PHOTORELATION

4 komentarze :
 
Hello guys! Today I you can check out whole photorelation from fashion event called "Mała Czarna" in my city, which took a place on 9th December. I had a chance to meet friends, fashion bloggers and new faces. It was brilliant party and I can't wait for another edition next year :) Enjoy all photos!

9 grudnia miałam okazję wziąć udział w czwartej już edycji modowego wydarzenia w Poznaniu jakim jest "Mała Czarna". Event cieszy się taką popularnością, iż organizatorki zmuszone były zmienić miejscówkę, tak aby wszyscy się spokojnie zmieścili (choć i tak był tłok! :D). Z City Parku, pnieśliśmy się w równie nowoczesne wnętrza Concordii Design, która słynie w mieście ze swojego artyzmu. 
Punkt 18:00 zjawiłam się na miejscu. Rozpocząć miały się pokazy, jednak jak to bywa przy wydarzeniach na taką skalę, był mały "poślizg". Byłam nawet z tego powodu zadowolona. W doborowym towarzystwie - Dajany, mojej mamy i jej znajomych udaliśmy się w stronę stanowisk w strefie showroom. Tam najbardziej jak zawsze spodobały mi się niezwykle kobiece projekty Agi Kaźmierczak (chyba pozostanie jedną z moich ulubieńszych poznańskich projektantek, szkoda że nie było jej pokazu). Na dodatek wpadła mi w oko, jedna sukienka od Infini4You oraz kilka vintage perełek od Bistoru. 
Kiedy nadszedł czas na rozpoczęcie pokazów, usiadłyśmy w wygodnych do oglądania projektów miejscach. Udało mi się nawet wygrać kosmetyki do włosów (trzeba było wypełnić formularze konkursowe lub wrzucić swoją wizytówkę i oto voila!), a kreacja mojej mamy zajęła pierwsze miejsce na "najlepszą małą czarną"! :) 

Najlepszą kolekcję według mnie zaprezentował Aryton. Dość casualowy, jednak z klasą :) Czerwony płaszczyk jest moim must have'em! Smaczku dodał także pierwszy koncert praskiego zespołu Sound Geeks (polecam przejrzenie ich playlisty, ich piosenki już są na moim iPodzie). 
Cóż mogę jeszcze dodać? Oprócz modowych przeżyć, po prostu możecie miło spędzić ten czas na "ploteczkach" przy winku z przyjaciółmi i poznać nowych znajomych :) Polecam gorąco kolejną edycję - ponoć już w marcu! 
Ada, Dajana, ja, Rozalia, Julia - garstka poznańskich blogerek :)
Photos: Daajaa <3

Jeżeli chodzi o mój outfit, to postanowiłam ubrać coś eleganckiego, ale tym razem obyło się bez małej czarnej :) Pozwoliłam sobie na skórzane kozaki i zwiewną, bordową sukienkę, którą mieliście okazję widzieć latem :)

I WAS WEARING:
dress NEW LOOK
boots VENEZIA
jacket MOHITO BY MAJA SABLEWSKA
bag WGO
rings GIFTS
necklace PARFOIS


xoxo, Sandra.

4 komentarze :

  1. Świetnie wszystko opisane :) Rewelacja : * Buziaki piękna !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie zrobiłaś tą fotorelację :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną masz sukienkę! Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń