poniedziałek, 24 grudnia 2012

MERRY CHRISTMAS EVERYONE! | SPECIAL OUTFIT FOR THIS SPECIAL NIGHT

15 komentarzy :
 
At the beginning I would like to wish to all my readers, observers and all of You, MERRY CHISTMAS! I wish you to spend this time in peace with your families. With all festive aura, remember also about the most needy people who can not afford even a plate of hot soup. Join maybe the special charity campaign at this time? :) I did it!
Meanwhile, something about today's wonderful outfit. Some time ago I received a beautiful, very girlish dress from Edressy.com. Honestly, at first I thought that I get some cheap, Chinese dress, but I was very positively surprised!
This shop online offers a lot of dresses for Weddings, Prom balls or even Christmas Eve. Many of them are modeled on those that you see on the red carpet!  In addition, each is treated individually, so you have to say your whole measurements and thanks this, your beautiful dress will suit on you perfectly! As for the quality, just do not have any objections. :)
This outfit you can wear even today, on Christmas Eve! I diceded to take a vintage purse in white pearl colour, some pearls brancelets and earings, and nude heels. Also I know that this dress would look nice in rock glam style! Maybe soon I will show you something like that, do you want to? :)

Na początku chciałabym życzyć wszystkich moim czytelnikom, obserwatorom i po prostu "przypadkowym" gościom mojego bloga, WESOŁYCH ŚWIĄT! Życzę Wam, abyście spędzili je w cieple domowego ogniska, z najbliższymi. Przy całej świątecznej aurze, pamiętajmy także o najbardziej potrzebujących, których nie stać nawet na talerz gorącej zupy. Przyłączcie się do jakiejś akcji charytatywnej na święta (ja w tym roku, z moją klasą wzięłam udział w "Szlachetnej Paczce").
Tymczasem zgrabnie przechodząc do tematu stroju na to wydarzenie... Jakiś czas temu otrzymałam piękną, niezwykle dziewczęcą sukienkę od Edressy.com. Szczerze, początkowo myślałam, iż otrzymam jakąś tanią, chińską sukieneczkę, jednak bardzo pozytywnie zostałam zaskoczona! Otóż sklep w swojej ofercie posiada wiele wzorów sukienek na min. śluby, studniówki, sylwestra czy wigilię. Wiele z nich wzorowanych jest na tych, które możecie zobaczyć na czerwonych dywanach. Na dodatek każdy traktowany jest indywidualnie, dlatego musicie koniecznie podać swoje dokładne wymiary, dzięki czemu sukienka będzie na Was leżeć wprost perfekcyjnie! Jeżeli chodzi o jakość, po prostu nie mam żadnych zastrzeżeń. :)
Sukienkę, którą mam na sobie można ze spokojem ubrać na Wigilię, studniówkę lub na ślub. Świetnie podkreśla kształty, przypomina mi lata 60. Postawiłam na stonowane dodatki - vintage'ową torebkę w kolorze perłowym, perełki i cieliste szpilki. Outfit można by było stworzyć w nieco bardziej rockowym stylu.  Może uda mi się niedługo coś takiego tutaj dla Was zaprezentować, chcecie? :)


I WAS WEARING:
dress EDRESSY
heels ZARA
purse VINTAGE



xoxo, Sandra.

15 komentarzy :

  1. Piękna sukienka! Tobie również Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna sukienka!.
    Wesołych Świąt :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! ;)
    Wesołych Świat! ;* ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. wesolych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kopertówka i śliczne zdjęcia ;)

    Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You would looks so good with bangs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i ciekawa sukienka! Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne, klimatyczne zdjęcia! I rewelacyjna sukienka ♥
    Radosnych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. stunning dear - merry xmas
    LVE
    x the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka :) cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń