niedziela, 16 grudnia 2012

ZAPROJEKTUJ WYŚNIONĄ KREACJĘ STUDNIÓWKOWĄ!

4 komentarze :
 
Jestem tegoroczną maturzystką, dlatego za niecały miesiąc odbędzie się moja studniówka. Dla większości dziewcząt, to chwila, w której mogą puścić wodze fantazji i zakupić wymarzoną kreację niczym z czerwonego dywanu. Taka okazja zdarza się jeden raz w życiu, dlatego musi być ona szczegółowo zaplanowana i perfekcyjna :) 
Szczerze nie zdradzę jak będzie wyglądać moja, bo nie byłoby niespodzianki. Na pewno ujrzycie wszystko po uroczystości. Tymczasem zdradzić mogę, że sama ją wymyśliłam i o uszycie TEJ JEDYNEJ powierzyłam niezawodnej pracowni krawieckiej INFINI4YOU! Wy także możecie to zrobić i zagwarantować mogę, iż będziecie zadowoleni (wiem, to z doświadczenia :)). 
Przyjdźcie z pomysłem na sukienkę, bądź zdjęciem tej, która się Wam podoba, ale jest dla Was nieosiągalna, a pracowania na pewno ten projekt zrealizuje. INFINI4YOU do każdego klienta podchodzi indywidualnie oraz wykorzystuje najwyższej jakości tkaniny (chociażby te same, które używają najlepsze włoskie domy mody!). 

UWAGA!
Na hasło SUNNYTULIP otrzymacie 10% rabatu!!!

Dodatkowo zawalczyć możecie o wygranie rzeczy z CUSTO BARCELONA
Na sam koniec, czytelnicy bloga będą "lajkować" najfajniejszą kreację, ta która wygra dostanie niespodziankę od samego INFINI! Warto? NA PEWNO!
Nie czekajcie, tylko przyjdźcie na ul. Piękną 59/2 w Poznaniu lub zadzwońcie pod numer 502 423 408 :)


Poniżej umieszczam kilka inspiracji, może któryś przypadnie Wam do gustu? :) Ja np. preferuję te długie suknie, niczym z Hollywood :)



photos from the Internet and weheartit.


xoxo, Sandra.

4 komentarze :

  1. I love the Paris Hilton dress the most~so reminiscent of Hollywood glam of the past!! Loving your blog,


    Love,
    -Lauren at adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sukienki są piękne, aż trudno zdecydować się na jedną ;)

    OdpowiedzUsuń