czwartek, 10 stycznia 2013

FIRST OUTFIT IN 2013 - ELEGANT IS CLASSY

23 komentarze :
 
I've got impression that a lot of bloggers (and of course me), could be weather presenter or even weather synoptics. I don't know, if only practical persons, which dosen't like suprises (still talking about weather) have mania about checking what will be today outside? I used to do it really often.. 
Winter in my city, in one word is HOPELESS. Winter in Poznan is one word - hopeless. Plus unexpected. You don't know when it starts to rain, snow or the sun comes out. It's only one reason to be prepared for everything at all - layers! In my big bad you will find from umbrella to sunglasses.

Mam nieodzowne wrażenie, że większość blogerek (w tym i ja oczywiście), mogłoby bez największego problemu zostać synoptykami bądź pogodynkami. Nie wiem, czy mają tak osoby praktyczne, nie lubiące niespodzianek, ale jeszcze do niedawna miałam manię sprawdzania pogody. 
Zima w Poznaniu jest jednym słowem - beznadziejna. Plus niespodziewana. Nie wiadomo, kiedy zacznie padać deszcz, prószyć śnieg bądź za chmur wyjdzie słońce. Dlatego też ubieram się często na cebulkę, a w mojej wielkiej torbie znajdziecie od parasola po okulary przeciwsłoneczne. 

Today's outfit looks a little bit like this from New Year's Eve. Instead of this black jacket and a white blouse, I wore white tshirt and denim jacket. This time I diceded to wear something much more elegant and classy. Whole uniform looks like from Chanel, don't you think? Blouse has a great fashion - is suitable for skinny jeans (yes I wore it during the holidays, a wedge of brown and gold accessories) as well as the elegant skirts :)
Photos we did in a funny place... We had like 5 minutes, so we went to a nearby my school, church :D Hope that nobody saw me! It was windy and rinay, so only few pics today...

Dzisiejszy outfit przypomina mój sylwestrowy. Zamiast żakietu i białej bluzki miałam po porstu dżinsową kurtkę oraz biały tshirt z nadrukiem. Tym razem postawiłam na coś znacznie elegantszego i powstał mi mały mundurek w stylu Chanel. Bluzka ma świetny fason - nadaje się zarówno do dżinsowych rurek (tak nosiłam ją podczas wakacji, do brązowych koturn i złotych dodatków) jak i do eleganckich spódniczek :) Torba lekko się wyróżnia, ale nie chciałam więcej czerni.
Zdjęcia powstały w dość zabawnym miejscu.. Otóż z Zuze szybko wymknęłyśmy się ze szkoły i poszłyśmy na teren pobliskiego mojej szkole, kościoła :D Trwały jakieś 3 min, dlatego ich tak mało i dlatego też wyszłam nijako :( 
16th Jenuary is 3RD BLOG'S BIRTHDAY! I hope so that I will make everything at time! Because I have prom ball on Saturday, I have a lot of things to do. Soon I will show you also my prom look :)

16 stycznia są urodziny bloga! Mam nadzieję, że się wyrobię ze wszystkim. Bowiem w sobotę mam studniówkę i wiąże się to z niezłym zabieganiem.. Jeżeli jest tu jakiś fotograf bądź bloger/ka z Poznania, to zapraszam do współpracy nad zdjęciami :D Ja jeszcze nie zainwestowałam w lustrzankę, ciągle to przeciągam.. ach. 


photos: ZUZE

I WAS WEARING:
blouse VERO MODA
belt ZARA
jacket MOHITO
skirt MANGO
boots ZARA
bag NEW LOOK




xoxo, Sandra.

23 komentarze :

  1. Fajną masz bluzeczkę, całość komponuję się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz te zdobienia w pasie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasek i spódnica cudne! Ślicznie wyglądasz w takich kobiecych zestawach ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie spódniczki i żakietu niesamowite! ♥
    Ja od jakiegoś czasu wczytałam nawet aplikacje pogodową na telefon, masakra, bo nigdy z takich rzeczy nie korzystałam ;\ a w torebce noszę obowiązkowo okulary przeciwsłoneczne i czapkkę/nauszniki i rękawiczki, bo nigdy nie wiadomo co będzie potrzebne po zajęciach ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, piękny outfit :)
    spódnica wygląda idealnie z tym paskiem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten zestaw! Pasek dodał elegancji:)
    Aktualnie sprzedaje swój aparat, także zerknij jak chcesz: http://allegro.pl/lustrzanka-cyfrowa-canon-eos-1000d-i2936261736.html
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, you look beautiful! Love it, x

    http://lovemefoolish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. surely you have great style
    Love this look!
    pls follow me back

    http://aigyzrebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest nowy post:))
    Pięknie! Jestem oczarowana tym paskiem, wzdychałam ostatnio do niego w zarze:p
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Your belt is amazing :D


    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice pics! So beautiful!1

    Check my new blog!
    http://lipschic.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi Love!

    Pure stunningness! LOve the belt! xx

    Love,
    -Lauren at adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. you look so beautiful!!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  14. You look beautiful and elegant(:

    xo,
    http://mariachloes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
    I will make sure to bookmark it and come back to read more
    of your useful info. Thanks for the post. I'll certainly comeback.
    Feel free to surf my homepage ; Photography Tricks

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, piękny ten pasek! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfect outfit! Hello from Moscow!!

    http://no-limits-to-perfection.blogspot.ru/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. You are so pretty! I would love it if you dropped by my blog and maybe we could be friends and followers?
    Love from India
    June xx
    www.junewantsitall.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz! promienieje od Ciebie ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń