środa, 6 lutego 2013

CELADON BLOUSE WITH AN INTERESTING TEXTURE

18 komentarzy :
 
Recently, my blog will be one big list of apologies. The world obviously is working against me. It started with a corrupt SLR camera, including the modem to the Internet (some things, that all bloggers really need to work). But even all, problems is going to slowly disappear, and I'm back in 100%. Sorry for the delay and thank you for your visit, despite the lack of news.

Ostatnio mój blog stanie się jedną, wielką listą przeprosin. Świat ewidentnie działa przeciwko mnie. Zaczęło się od zepsutej lustrzanki, po modemie do Internetu włącznie (a więc wszystko, co blogerka potrzebuje, aby stworzyć post). Jednak wszelakie problemy powoli znikają, dzięki czemu bez większego problemu powracam do Was po raz setny. Przepraszam za zwłokę i dziękuję za odwiedziny, mimo braku nowości. 

Shirt I bought a few months ago in one of the vintage shop in my city. So far I didn't show it here. Interesting texture and celadon color makes it hard to combine with anything. So until we throw into the thick of colors (which is probably going to happen soon after the start of spring), I added black accessories. However, a plus for me! I'm adding more color in outfits.

Bluzkę kupiłam kilka miesięcy temu w jednym z Poznańskich vintage shop'ów. Jak dotąd nie po drodze było mi pokazanie jej na blogu. Ciekawa faktura oraz seledynowy kolor sprawia, iż niełatwo ją z czymkolwiek zestawić. Dlatego póki nie rzucimy się w wir kolorów (co zapewne wydarzy się zaraz po rozpoczęciu wiosny), dodałam czarne dodatki. Jednak plus dla mnie, iż wychodzę ze swojej mono-kolorystycznej skorupy (biel-czerń). 
Hello again and I promise, that I won't leave you (until next thing's gonna be broke) :)

Witam serdecznie i obiecuję, że Was nie opuszczę, aż do zepsucia następnego 
przedmiotu :)


PHOTOS: ZUZE

I WAS WEARING:
blouse VINTAGE
skirt MANGO
boots ZARA
bag VINTAGE
earings H&M

FACEBOOK


xoxo, Sandra.

18 komentarzy :

  1. Ojej, jak Ci się ładnie ułożyły włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw! Urocza spódniczka (że też u mnie zlikwidowali Mango!), piękna bluzka, cudownie, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, elegancko, piękna buzia i śliczne włosy. Jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bym musiała zacząć przepraszać, bo cały czas cięzko mi ogarnąć czas dla bloga ;d
    piękna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ja się Ciebie długo naszukałam!
    Miło móc tutaj znowu zaglądnąć po roku. Widzę, że styl ewoluuje, bardzo mi się podoba :)
    Powracam do obserwowania i zapraszam do mnie, ruszam z blogowaniem na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy Ci wybaczamy!
    Piękna stylizacja, bardzo ładny kolor bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzka w cudownym, bardzo twarzowym kolorze! Pozdrawiamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda bluzka z tą czernią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie! Bardzo ciekawa ta bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka ze spódnicą wyglądają kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, fajna bluzka :) podoba mi się u Ciebie także z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny zestaw i bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  13. love the earrings, so pretty!

    OdpowiedzUsuń