piątek, 8 lutego 2013

FIRST LOOK WITH FLOWERS THIS YEAR

32 komentarze :
 
Spring is always so excited for me. After Christmas time, winter break, snow and all that unknown weather, meadows take lush greenery color. clouds and the sun comes out beloved. At the end of the winter, I always expect the arrival of April. But this year is different. Final exams make me anxious, on the other hand I wuld like to finish all and have 4 months holiday!!! So after studing of history (for exams of course), I'm going to grab glass of white wine and write more.

Wiosna była dla mnie zawsze ekscytującą pora roku. Po okresie śnieżyc, chlapy i ogólnego "nie-wiadomo-co-to-za-pora-roku...-ni-to-wiosna-ni-to-zima", łąki przybierają barwy prawdziwej soczystej zieleni, a za chmur wychodzi ukochane słońce. Pod koniec zimy, zawsze oczekiwałam nadejścia kwietnia. Jednak w tym roku jest inaczej. Matura wywołuje u mnie lęk, a z drugiej strony chęć, by mieć ten okres za sobą. Po całym dniu nauki historii, biorę lampkę białego wina i piszę tutaj bzdety. 

Asymmetric length, motive of flowers .. it dosen't sound great for me. First, I never liked the asymmetrical skirt. I avoided them for sure. But when I went for fist (oh and last) sales shopping with my friend, I couldn't resist. You probably know how it is when you suddenly see something and you can not stop thinking about it until it does not purchase :D
So it was in this case.
In addition, band like from D&B's fashion runway. Which I bought in December in Warsaw. Outfit cant's be to "spring", that's why I choose more black color here.

Asymetryczna długość, motyw kwiatów.. Ojoj. Po pierwsze nigdy nie przepadałam za asymetrycznymi spódniczkami. Wręcz ich unikałam. Jednak kiedy udałam się na pierwsze wyprzedażowe zakupy (i ostatnie) z przyjaciółką, nie mogłam się jej oprzeć. Zapewne wiecie jak to jest, kiedy nagle coś zobaczycie i nie możecie przestać o tym myśleć, dopóki tego nie nabędziecie :D Tak było i w tym przypadku. 
Na dodatek lekko barokowa opaska niczym od D&B, zakupiona w grudniu w Warszawie. 
Outfit, by nie był zbyt wiosenny (będziemy mieli pastelowych i neonowych kolorów dość po pierwszym miesiącu) jest w większości w odcieniu czerni.  

I WAS WEARING:
skirt RIVER ISLAND
blouse H&M
hand band STRADIVARIUS
boots ZARA
jacket MOHITO BY MAJA SABLEWSKA


xoxo, Sandra.

32 komentarze :

  1. Love the skirt!!! , you look awesome baby!! <3


    Andrea.
    http://bitacoradelua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam asymetryczne spódnice, mam w swojej szafie tylko jedną, miętową ale na wiosnę planuję jeszcze jakieś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie! Bardzo ładnie Ci w takim uczesaniu z opaską:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale spódnica ma przepiękny, kwiecisty wzór! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ty pięknie wygldasz w opaskach! Blair po prostu! cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ja z takim wielkim utęsknieniem czekam na wiosnę! Powodzenia na maturze kochana! A no i cudowny zestaw.
    Pozdrawiam i zapraszam/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję, pięknie wyglądasz, opaska świetnie pasuje:) oczywiście też obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your skirt!!!
    And you look so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous! i love that skirt x

    OdpowiedzUsuń
  11. that is such a gorgeous skirt, I can't wait until spring!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś!!<3
    fajny outfit i blog !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz! super spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty jesteś śliczna <3
    bardzo fajnie wyglądasz, jednak ja do takiego zestawu dobrałabym buty na wysokim obcasie ;)

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Chciałam ubrać coś na wyższym obcasie, ale po całym dniu biegania po szkole, nie miałabym siły :D Wygoda w ciągu tygodnia - NAJWAŻNIEJSZA :)
      XX

      Usuń
  15. precious!
    Lovely outfit!
    xoxo from Perú!
    I follor you! hope to check mi blog!♥
    gatocontacos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz:) bardzo dziewczęco:) piękna spódnica:) podoba mi się Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wiosenny i jednocześnie klasyczny zestaw. Podobają mi się kolory ;)
    Milo byłoby móc dodać do całości jakieś delikatne pantofelki a wysokie buty odstawić w kąt ;)
    Maturą się nie przejmuj, wierzę, że pójdzie Ci świetnie! Ja swojej niepotrzebnie się bałam :) Wkrótce będziesz ją wspominać z uśmiechem na twarzy :)
    Trzymam kciuki i zapraszam do mnie!

    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  18. You look beautiful! I really love your skirt :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kwiatki to tak a propos wiosny. Śliczny outfit, pozytywnie nastrajający ;) Precz zimo!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  20. oh, tylko kiedy ta wiosna wreszcie przyjdzie? Chyba jeszcze trochę trzeba poczekać ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna spódniczka, choć wydaje mi się że buty nie bardzo pasują i pogrubiają ci nogi;) Zdjęcie portretowe jest cudne!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna spódnica i buty!<3
    mega!obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz :) Genialna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny zestaw i zdjęcia ;)
    pozdrawiam i obserwuje. ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. aww, śliczności :)
    do urczej stylizacji dodatki poleca TrolldorA
    komu się spodoba, niech śledzi, there's more to come!

    OdpowiedzUsuń
  26. aww, śliczności :)
    do mocnej stylizacji dodatki poleca TrolldorA
    komu się spodoba, niech śledzi, there's more to come!

    OdpowiedzUsuń