środa, 20 lutego 2013

PROM BALL - LITTLE PHOTORELATION

7 komentarzy :
 
My prom was over a month ago, but photos I recived on Monday.  I am a little disappointed, because there aren't a lot of photos with my class or me. For sure I will make a special photoshoot with my prom dress. You just have to wait for spring, when will be a little bit warmer.  Meanwhile, here is mini photorelation from this event. 
For sure I will remember everything for the rest of my life. It was wondrful!

Moja studniówka była ponad miesiąc temu, ale dopiero w poniedziałek otrzymałam z niej zdjęcia i film. Trochę się zawiodłam, bo zdjęć z udziałem mojej klasy czy też moim jest zaledwie garstka. Zdjęcia kreacji zrobię przy najbliższej okazji, kiedy na pewno się choć trochę ociepli na zewnątrz :) Odtworzę wszystko ze studniówki. Tymczasem mini fotorelacja. 
Co do samej studniówki. Udała się w 100+% i wspomnienia zachowam do końca życia. 

Project of the dress was my idea and design. But whole work did for me wonderful INFINI4YOU! Check them out!

Projekt sukienki wykonałam sama. Jednak całą "robotę" wykonało dla mnie INFINI4YOU! Polecam serdecznie (więcej opowiem o sukience w poście, gdzie pokażę Wam sesję z nią w roli głównej :))!
PROM BALL WAS INSPIRED BY HARRY POTTER :)



xoxo, Sandra.

7 komentarzy :

  1. ja swojego balu już nie pamiętam, najgorzej :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że bawiliście się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia:D szkoda, że już po wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz moze gdzie ta druga dziewczyna (z lewej) z waszego wspolnego pierwszego zdjecia kupila sukienke ? jest swietna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm z tego, co wiem to w Londynie... chyba Lipsy ;)
      XX

      Usuń
  5. Szkoda, że ja moją studniówkę mam już za sobą, chętnie bym ją powtórzyła ;)
    Witać, że świetnie się bawiliście, super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak czerwona sukienka <3

    OdpowiedzUsuń