niedziela, 17 marca 2013

INSTAGRAM & MOBILE PHOTOS MIX

18 komentarzy :
 
Sunday moring, oh no - afternoon. Yesterday was such busy for me. From morning I had lectures from math, after that I had to run around the city for meeting etc. In the evening I ended up in my best friend's house and I spent wonderful time with my friends. 
Today I should have photoshoot for the blog (another outfits ;)), but I dieceded with Zuza, that we will take  photos tommorow after school ;) So today no outfit post, but some pics from my phone and Instagram. Maybe later I'm going to even write new post about my favourite trends for spring. What do you think about it? Enjoy your Sunday :) It's time for study.

Niedzielny poranek, a właściwie południe. Wczorajszy dzień był dla mnie dniem dość zabieganym. Od rana wykłady, potem bieganie między jednym miejscem, a drugim. Ostatecznie wylądowałam w domu przyjaciółki i spędziłam przemiły wieczór w towarzystwie znajomych. 
Dzisiejszą sesję z Zuzą przesunęłam na jutro, dlatego żeby nie było za dużego zastoju na blogu, pokażę Wam zdjęcia z komórki oraz Instagrama :) Jutro nowy post z outfitem, a jeszcze dziś wieczorem moje ulubione trendy. Co Wy na to? Ja tymczasem biorę się znów za naukę i życzę Wam spokojnej i słonecznej niedzieli :) 
Try to find some inspirations in the magazines / my fav necklace - bling bling must be! / mirror, mirror..
Poszukiwania inspiracji / Mój ostatnio ulubiony naszyjnik, trochę bling bling na co dzień ;) / lustereczko, lustereczko powiedz..
With my little sissy / My brother and his friends :) / Kitty <3
Z młodszą siostrą / Mój braciszek i jego przyjaciółki / Kociak!
Trip to Chęstochowa / Triramisu / me
Wycieczka maturzystów do Częstochowy (moje koleżanki z klasy :)) / Tiramisu / ja ja ja
My fav calendar with great quotes / necklace / beautiful flower on my window, where is spring?
Kalendarz ze "złotymi" radami, najlepszy na poprawę dnia! / naszyjnik / moje kwiatki już czekają na wiosnę
ONTV / outfit / lazy me
ONTV, nagrywanie B4 / outfit. dość wiosenny, postaram się go jak najszybciej sfocić / zmęczona ja
kisses / my snowy balcony / where are my balerinas?
dzióbek blee / mój balkon niczym w chmurach, wiosno witaj! / zaśnieżone baleriny
Easter in Stary Browar, Poznań / with my best classmate Anita :)
Wielkanoc zawitała w Starym Browarze / z Anitą :)
Dessert / little Sandra in her 1st Mercedes car :) / outfit, soon on the blog!
Lody z owocami / mała Sandra w swoim pierwszym Mercedesie :) / outfit, który wkrótce pojawi się na blogu!
With Anita / It's time for Pancakes! / Beautiful sunlight in my kitchen
z Anitą / Manekin - czas na naleśniki / zachodzące słońce <3
Haha funny thing on toilet's door / me / yummy milk!
Toaleta w Manekinie się ceni! / me / pyszności
book / wanna thoese shoes! / me & Patricia
super książka, polecam! / takie świecidełka bym przyjęła / z Pati :)
Beautiful sunset / take this mint jacket? I love it! / b4 :)
Zachód słońca / miętus, takiego szukałam! Brać? / b4


PO WIĘCEJ - ŚLEDŹCIE MNIE NA:

xoxo, Sandra.

18 komentarzy :

  1. Bardzo, ale to bardzo ciekawe zdjęcia!
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie widziałaś tę kurtkę skórzaną?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix! kiciuś przeuroczy! <3
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. what a beautiful blog, and style! Beautiful pictures ... I liked what I saw here ... I will always come back! congratulations!
    http://maisondemilla.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) genialna ta miętowa kurteczka ! ja bym brała :D
    obserwuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your necklace!!!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. the necklace is divine!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zajączki są przesłodkie :D
    Urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I adore these insta shots!

    (='.'=)
    -Lauren at adorn la femme

    OdpowiedzUsuń
  10. that looks stunning! love these pics

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely snapshots! I love that leather jacket.

    Stop by sometime, xo Natalie
    lavagabonddame.com

    OdpowiedzUsuń
  12. So nice!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń