sobota, 23 marca 2013

SOME FLOWERS AND VOGUE TSHIRT

14 komentarzy :
 
When I recived wonderful photos from Zuze I was delighted (blah blah, not each other, but work Zuza - as always brilliant in her simplicity) and  disappointed about me. I just want to say to whole world, it's time to do something! I'm going to diet. 3 months til summer. For more you can follow me on Instagram (pls help me also! :D). Ok, it's over about it. I had to tell something and it's done ;)

Kiedy odebrałam email'a od Zuze byłam zachwycona efektami (bla bla, nie sobą, ale pracą Zuzy - jak zawsze genialna w swojej prostocie), ale i rozczarowana sobą. Stwierdzam tylko, że czas szybko się brać za siebie, bo do wakacji pozostały tylko 3 miesiące. Na Instagramie, postaram się być z Wami na bieżąco, tak abyście mogli śledzić efekty mojej mini "metamorfozy"(no i może mnie wspierać? :D ). Chciałam ogłosić to publicznie, aby bardziej się zmotywować. Jednak na tym poprzestańmy :)

 Jeżeli jesteście z Poznania, to serdecznie chciałabym Wam polecić nowy Starbucks w nowej galerii MM. W samym centrum handlowym nic, a nic ciekawego nie ma... ale Starbucks najlepszy w mieście. Bardzo stylowy, przytulny i obsługa jak zawsze na najwyższym poziomie. Miła i pomoże w wyborze :)
For today, a little bit of spring. Although we already have a calendar spring, ironically the snow outside. That's why on the blog again we can welcome flowers. And I set it with a T-shirt pozerki.pl and a denim jacket (which horribly reminds me of childhood, 80s and spring).

 Na dziś trochę wiosny. Choć tą kalendarzową już mamy, to jak na ironię za oknem śnieg. Dlatego na blogu znowu możemy powitać kwiatki. A zestawiłam je z koszulką od pozerki.pl i dżinsową kurtką (która strasznie kojarzy mi się z dzieciństwem, latami 80 i wiosną).
 Takim nóżkom mówimy NIE :D

I WAS WEARING:
tshirt POZERKI.PL
denim jacket OLD ONE
skirt RIVER ISLAND
belt RIVER ISLAND
shoes MANGO
bag BERSHKA
watch CASIO


xoxo, Sandra.

14 komentarzy :

  1. Świetny zestaw :) Piękna spódnica ! A Ty wyglądasz pięknie i masz przeuroczy uśmiech :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz promienie :) Twoja metamorfoza na pewno się uda , trzymam kciuki :*
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ładny włosy:) spódniczka bardzo przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz;p
    spódniczka i sztyblety sa mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękną buzię!!! Ćwiczenia wyjdą Ci tylko na zdrowie :) Ja uwielbiam umęczyć się na siłowni czy aerobiku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku wyglądasz przepięknie! :) Bardzo podoba mi się stylizacja:)
    hehe, ile ja już czasu walcze o swoją metamorfoze:P Trzeba po prostu znaleźć złoty środek ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenie w metamorfozie, trzymamy kciuki;) Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna jest ta spódnica i jej połączenie z kurtką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się osobiście ten set podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa stylizacja

    obserwuje i licze na to samo zapraszam sotheemily.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  11. mega *.*

    i jstś taka fotogeniczna <3

    OdpowiedzUsuń