poniedziałek, 15 kwietnia 2013

MAŁA CZARNA & FASHIONDAYS.PL - PHOTORELATION

8 komentarzy :
 
Translation soon!

W końcu! Nareszcie w tym całym przygotowaniu maturalnym znalazłam czas, aby opisać Wam jedno z najważniejszych wydarzeń modowych na mapie modowej Wielkopolski, jak i Polski! Chodzi oczywiście o kolejną edycję MAŁEJ CZARNEJ! Odbyła się ona 6 kwietnia w industrialnych wnętrzach Concordii Design. Na miejsce przybył tłum gości, byłam w niezłym szoku wchodząc do budynku. Bowiem, już na samym wejściu czekała na mnie długaaaa kolejka pomimo, iż się nie spóźniłam, a byłam nawet przed czasem :) 
Pokazy miały rozpocząć się o godzinie 19, dlatego z powodu posiadania chwili czasu, przeszłam się po showroomie. Jak zawsze najbardziej moje oko przyciągnęły muszki od Missigi, buty Baldowski oraz skórzane bransoletki Momii . 
Pokazy wraz z mamą oglądałyśmy z pierwszego rzędu, dzięki czemu mogłam się przejrzeć każdej kreacji dokładnie. Przygotowałam dla Was także filmik i opisy kolekcji, ale to w następnym poście :) 
Po pokazach i małych zakupach, wraz z grupą znajomych udaliśmy się na After Party do SQ! Niech żałują osoby, które się nie zjawiły, ale będziecie mieli szansę to wszystko nadrobić - ponoć VI edycja już jest planowana :) 

me & my bro :)

ZA ZDJĘCIA DZIĘKUJĘ RENACIE ORAZ DAJANIE! <3

I WAS WEARING:
dress ATMOSPEHRE
shoes VENEZIA
bag VINTAGE



xoxo, Sandra.

8 komentarzy :

  1. świetny event! ;-)
    wyglądasz tu bardzo szczupło,czyżby plany na dietę weszły w życie ? :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Weszły, weszły, ale do większych efektów pewnie jeszcze sobie poczekam :)
      XX

      Usuń
  2. Zachwyciłaś mnie tą sukienką - pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że mnie nie było! Ale może pojawię się na kolejnej edycji! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Śliczna sukienka i widzę efekty twojej diety, oby tak dalej, powodzenia!:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! :)
    A te spodnie/legginsy w muffinki mnie oczarowały! *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę, pięknie wyglądałaś, a legginsy w babeczkisą suuuper:D

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń