poniedziałek, 22 kwietnia 2013

TRZYMAJ FASHION!

33 komentarze :
 
Spring has arrived for good in my, that's why i diceded to give up from a car or public transport to more ecological one - and I mean my lovely bike! Although my trip by him to school started today and will end this week because on Friday I end the school year and my high school for good! Only baccalaureate at the beginning of May... but let's don't talk about it ;) 
As you can infer from the title of the post, I decided to take part in the competition by Allegro.pl and chose the theme of my look - contrast. In my sets for this is not difficult, because there is always something black as you can already know if you read my blog. With what I didn't compiled, it is always a contrast. The raspberry-colored blouse I matched with black and white clothing and accessories. Everything as always maintained an elegant style with a touch of glamour - gold accessories. Oh and white sunnies, which I was looking for so long, after when I saw one music video of Jessie Ware :)

Wiosna na dobre zawitała w moim mieście, dlatego zrezygnowałam z jazdy samochodem oraz komunikacją miejską na rzecz bardziej ekologicznego transportu, a mam na myśli rower! Co prawda moje wycieczki do szkoły rozpoczęły się dziś i zakończą się w tym tygodniu, bowiem już w piątek mam zakończenie roku szkolnego. Z liceum pożegnam się na dobre - choć w maju czeka mnie matura, ale nie będę już o tym po raz setny wspomniać ;)
Jak wywnioskować możecie po tytule posta, zdecydowałam się wziąć udział w konkursie Allegro.pl i wybrałam tematykę kontrastu. W moich zestawach o to nie trudno, ponieważ zawsze gdzieś przejawia się motyw czerni. Z czym bym jej nie zestawiła, zawsze jest ona jakimś kontrastem. Do bluzki w kolorze maliny dobrałam biało-czarne ubrania oraz dodatki. Wszystko jak zawsze utrzymane jest w eleganckim stylu, ze szczyptą glamour - złote dodatki. Plus okulary w jasnych, których tak długo szukałam, po tym jak zobaczyłam jeden z teledysków Jassie Ware :)
 
 


I WAS WEARING:
blouse STRADIVARIUS
skirt RIVER ISLAND
coat PENNY
shoes FROM MUM
necklace PENNY
belt RIVER ISLAND
sunnies MOHITO



xoxo, Sandra.

33 komentarze :

  1. I niech biorą z Ciebie przykład, wszyscy! Odkurzenie roweru i odstawienie samochodu powinno być podstawą godnego rozpoczęcia wiosny:)
    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny outfit i ciekawe zdjęcia ;* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny set ! klasa, klasa, klasa jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie:0
    spódniczka jest boska;) tak samo naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful outfit! I really like it<3


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. you look amazing! love the skirt, great print.

    From province

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect pics and I like your coat. Would you like to follow each other via bloglovin? Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, ostatnio uwielbiam czerwony i bardzo podoba mi się twoja koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the outfit !!!!:)
    Come and see me an dif you want we can follow each other ?:)

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz! Z wszystkich kolorów chyba taka czerwień/malina najbardziej do ciebie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Wpadłam do Ciebie pierwszy raz, bardzo mi się spodobał Twój blog. Na pewno będę wpadać częściej i czytać Twoje interesujące wypowiedzi. Jeśli masz ochotę zawitaj do mnie, miło mi będzie jak zostawisz komentarz;).
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Wpadłam do Ciebie pierwszy raz, bardzo mi się spodobał Twój blog. Na pewno będę wpadać częściej i czytać Twoje interesujące wypowiedzi. Jeśli masz ochotę zawitaj do mnie, miło mi będzie jak zostawisz komentarz;).
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous! So beautiful.:)

    xo,
    http://mariachloes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great pics!

    It will mean a lot if you have time to check my blog and maybe follow us if you like it !

    Hope to see you soon on it :)

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your look, congrats for the all pics.

    OdpowiedzUsuń
  17. jejciu jaki super blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta stylizacja szczególnie mi się podoba! ;-)
    piękne,jasne wiosenne kolory,do twarzy Ci !;)

    OdpowiedzUsuń
  19. You look stunning! The combination of colours is really pretty. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I LIKE YOUR COAT ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bonjour! love your outfit! the colours go well together, well done! I look forward to more of your posts!

    p.s Now Following! hit me up on my Photography pages

    Facebook - https://www.facebook.com/PositiveSnaps
    Blogger - http://positivesnaps.blogspot.ca

    Much Appreciated

    Matthew Arruda Lima

    OdpowiedzUsuń