środa, 5 czerwca 2013

I'M BACK - QUICK PHOTOS FROM CRACOW

15 komentarzy :
 
Back to blogging after such a long break isn't easy at all. Sad to write about it, but recently I lost the habit checking email or comment moderation (including spam, which was more than 1000 +-_-). However, I was missing something ... Of course blogging, so I'm back! If you don't know - I HAVE ALREADY HOLIDAYS!!!  I decided write shorter posts, but more frequent. What do you think? :)
For now prepared a quick photoshoot from my trip to beautiful Crcow. Several photos you could already see on my Instagram, but half of them are new. In case I have also "older" looks, photoshoots ... there are also some changes and updates on the blog, which you're going to see soon!

Powrót po tak długiej przerwie na bloga wcale nie jest łatwy. Aż przykro pisać, ale ostatnio odzwyczaiłam się sprawdzania emalia czy moderowanie komentarzy (w tym spamu, którego było ponad 1000+ -_-). Jednak było mi czegoś brak... Oczywiście pisania, pstrykania zdjęć, dlatego powracam! Ogłaszam wszem i wobec, iż mam wakacje (no dobrze, będę pracować, ale będę posiadać o wiele więcej czasu na blogowanie). Postanowiłam także pisać krótsze posty, ale częstsze. Co Wy na to? :) 
Na dziś przygotowałam małą dawkę zdjęć z krakowskiego, niezwykle przytulnego hostelu, w jakim zatrzymałam się z Mathile. Kilka zdjęć mogliście już zobaczyć na moim INSTAGRAMIE, ale połowa to "świeżynki". W zanadrzu mam także "starsze" stylizacje, sesje... pojawią się także pewne zmiany i nowości na blogu :) 




I WAS WEARING:
sweater ZARA
dress H&M
scarf STRADIVARIUS
bag STRADIVARIUS
watch CASIO

Swetry w różnych odcieniach, a także neonach, znajdziecie TUTAJ :)
FACEBOOK / INSTAGRAM

xoxo, Sandra.

15 komentarzy :

  1. Lovely look :D

    http://life-fashion-freedom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że wróciłaś!. Bardzo przytulny hostel, wygląda na taki w którym można poczuć się jak w domu, a to rzadkość w hostelach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo wyglądasz ;) ładnie Ci w tej szmince ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja, te paski są cudowne! I połączenie ich z żółcią!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the colors with the black & white graphic skirt :) Giving me ideas for my neon top! Thanks lady ;)

    xo Ashley
    thetiniestfirecracker.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i sweterek mają piękny kolor :)
    Świetnie wyglądasz :)
    Wpadnij do mnie jak znajdziesz chwilę
    xoxo, seyh

    acethylen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie że już wróciłaś do blogowego życia;) No i z jakim super zestawem! Genialnie wyglądasz;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. That little black dress is freaking gorgeous! Looking forward to more of that dress in the next post ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. quick photos, nie quickly ;)

    OdpowiedzUsuń