środa, 19 czerwca 2013

SUNNY FASHION NEWS

9 komentarzy :
 
I don't remember the time, when on a blog was post like this one. About fashion news and a little bit gossips. Thanks my work, I have very little time for blogging and see with my photographer fot take some photos. I have some ideas, projects to do and I hope so that soon I'll show you all. Today you can see something new, french and super summer.
Also I will try to show you news from my city and new designers!

Nie przypominam sobie, kiedy na blogu pojawił się post z pewnymi modowymi ploteczkami i nowościami. Z powodu pracy, mam bardzo mało czasu na blogowanie, już nie wspominając o spotkaniu się z fotografem i zrobieniu konkretnych zdjęć. Mam kilka projektów w zanadrzu i mam nadzieję, że w tym tygodniu się ze wszystkim wyrobię. Chciałabym bowiem zaprezentować Wam coś nowego, świeżego i wakacyjnego. Pojawią się kolory, kwiaty... zresztą przekonacie się sami :) Zaczynamy SUNNY FASHION NEWS! Postaram się Wam zaprezentować moich ulubionych, nowych projektantów z okolicy!

1. MY FAVORITE DESIGNERS FOR SUMMER 2013

BALENCIAGA
CHLOE
DKNY
MICHAEL KORS
MILLY
NINA RICCI
VALENTINO

2. LOCAL DESIGNERS/SPOTS/SHOPS

Young and very talented girls from my city, diceded to create new brand with wonderful and handmade bows! I would like to invite you to see their fanpage. I think that this mini "thing" can makes you outfit super stylish. Just try :) I have my own and I'm in love with her :) Soon post with look :)

Młode, utalentowane dziewczyny z Poznania, postanowiły stworzyć markę z unikatowymi oraz własnoręcznymi muchami! Serdecznie Was zapraszam do odwiedzenia ich fanpage'u. Większość moich znajomych już zaczęło je nosić. Mój brat jest ich wielkim fanem.
Dzięki takiemu dodatkowi, każdy facet... uuuu i kobietki, staną się niezwykle stylowe. Ja także zaopatrzyłam się w jedną :) Niedługo stylizacja z nią :) 

I remember when Paulina about a year ago (the owner of the blog pozerki.pl) presented my first shirt. I was charmed by mine own with Audrey Hepburn... I would never thought that it would grow so fast! Right now you can buy even sweatshirts, bannies or eco bags! 
No wonder when one considers that her Polish tshirts is equivalent to the U.S., already a cult brand Wildfox!

Pamiętam, kiedy jakiś rok temu Paulina (właścicielka bloga pozerki.pl) zaprezentowała mi pierwsze koszulki. Byłam oczarowana swoją z Audrey... Nie pomyślałabym, że będzie się rozwijać z takim tempem. Dziś już ma w swoim "sklepie" nie tylko koszulki z zabawnymi, niezwykle modnymi sloganami, ale także bluzy, eko torby czy czapki! Nie dziwię się, kiedy ktoś stwierdza, iż jej koszulki to odpowiednik amerykańskiej, kultowej już marki WildFox!

My lovely mum in special INFINI4YOU PLUS SIZE. I'm so proud of her! She looks beautiful. Check out fanpage for more :) 

Jaką byłabym córką, która nie pochwaliłaby się własną mamą? Została ona bowiem twarzą INFINI4YOU PLUS SIZE. Jestem oczarowana zdjęciami. Z zespołem miałam okazję już się spotkać przy okazji mojej studniówki, bowiem to oni zajęli się moją wymarzoną kreacją. Zachęcam Was do przejrzenia ich prac, jest po co!


SOON MORE!




xoxo, Sandra.

9 komentarzy :

  1. great selection !
    love the post!
    best wishes!





    Angela Donava
    http://lookbooks.fr/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama wyszla super! No i bardzo ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Sandra !:) świetnie napisane;*

    OdpowiedzUsuń