piątek, 11 października 2013

EUROPEJSKIE STOLICE MODY ZALANDO.PL - ELEGANCKI PARYŻ

Brak komentarzy :
 
Jakiś czas temu dostałam propozycję wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez Zalanado.pl, gdzie głównym zadaniem było stworzenie kolażu reprezentującego styl jednej ze stolic europejskich. Myślę, że nie zdziwi Was fakt, że wybrałam PARYŻ. Od dziecka uwielbiałam to miasto, jego atmosferę i klasyczny styl Paryżanek. Postanowiłam więc stworzyć kolaż konkursowy, inspirowany mieszkankami stolicy Francji. 
Kiedy myślę o stylu Paryża, przed oczami mam pewną siebie kobietę. W rękach trzymając croissanta i najnowszy numer Vogue'a, ubrana jest w klasyczny żakiet Chanel, dopasowane spodnie do jej filigranowej figury... Na stopach eleganckie baleriny od Repetto, a do tego wielka i pojemna torba. Zdecydowałam się Wam pokazać strój nie na wielkie wyjście, na wieczór, lecz look codzienny. 
Gdy rano szybko muszę ubrać się na uczelnie, nie mam czasu na wymyślenie czegoś "odkrywczego", stawiam na outfit, który zaprezentowałam Wam powyżej. Zawsze stylowo, ale i elegancko. Czyli coś, co kocham. 
Mam nadzieję, że kolaż przypadł Wam do gustu. Poniżej zapisałam linki do każdego elementu stylizacji. 
Viva la France!





xoxo, Sandra.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz