sobota, 19 października 2013

SKIRT IN LIGHT PINK AND BABY BLUE SHIRT WITH PEARLS

9 komentarzy :
 
I have recently announced that more often, I will watch for projects by young artists. In today's post my favorite "booty", which I can wear in winter and summer. I'm talking about my light pink skirt, that I bought on Warsaw Fashion Weekend 2 weeks ago from MyTshirtDress.  It can be worn in different ways - a la ballerina or more in rock style. For this versatility, the classic shape and color I am sure I will wear her often. She will definitely show up a few times on the blog, in a completely different editions. Here, in combination with a denim shirt in the color baby blue, plus pearls and here you have ready outfit for Sunday.


Niedawno zapowiedziałam, że coraz częściej będę się oglądać za projektami młodych artystów. W dzisiejszym poście mój ulubiony "łup", który będę nosić i zimą i latem. Chodzi mi o spódniczkę w kolorze jasnego różu, którą udało mi się nabyć na Warsaw Fashion Weekend od MyTshirtDress. Można ją nosić na różne sposoby - a la baletnica czy też na rockowo. Przez tą uniwersalność, klasyczny kształt i kolor, tak bardzo ją pokochałam. Na blogu na pewno pokaże się jeszcze kilka razy, w kompletnie różnych wydaniach. Tutaj w połączeniu z koszulą dżinsową w kolorze baby blue. Do tego ulubione perły i klasyczny outfit gotowy :) 
Today's afternoon I spent with my dear mum. It's our tradition to spend time together during the weekend. Check out my Instagram and follow me to know what's going on in my life. Also to see my daily outfits :) HERE!

Dzisiejsze popołudnie spędziłam z mamą. Jest to pewnego rodzaju nasza tradycja, że w ciągu weekendu spędzamy ze sobą wspólnie czas, gdzieś w mieście :) Zapraszam Was serdecznie do obserwowania mojego Instagrama, gdzie codziennie staram się publikować kilka codziennych zdjęć :) TUTAJ!

Jeżeli spodobał Ci się mój zegarek, zapraszam Was do obejrzenia oferty Zegarownia.pl, gdzie możecie znaleźć podobny :)
Natomiast paski TUTAJ.



xoxo, Sandra.

9 komentarzy :

  1. Ale ślicznie wyglądasz! Cudna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną masz tę spódniczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspominałaś że jesteś na diecie, mozna wiedzieć jakiej? albo jak wygląda, co jesz itd. ile juz schudłaś kg? ile masz wzrostu i ile wgl ważysz? według mnie wyglądasz idealnie i nie potrzebna Ci żadna dieta! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. OXY diet, niedługo na blogu napiszę o niej więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super, to z góry wielkie dzięki;** :)

      Usuń