sobota, 23 listopada 2013

LET'S CHANGE YOUR LIFE - NEW OXY DIET AND MOTIVATION!

9 komentarzy :
 
Co jakiś czas otrzymuję od Was, a to na Instagramie, a to na fanpage'u lub po prostu tutaj na blogu, wiadomości związane z ćwiczeniami, dietą oxy, bycie wegetarianką itp. Postanowiłam więc stworzyć post, w którym opowiem Wam co nieco o moich doświadczeniach i planach na kolejne miesiące. Tak byśmy mogli się wzajemnie motywować. Nie zamierzam przekształcić charakteru bloga z modowego na lifestyle'owego... Jednak w momencie otrzymywania tak sporej ilości zapytań, zadecydowałam, iż tak będzie prościej i mnie zmotywuje do powrotu na bloga już na dobre :)
Dlatego zaczynamy! :) Działajcie razem ze mną.
1. Dieta
Jestem wegetarianką, dlatego muszę pamiętać o tym, aby mieć dobrze zbilansowaną dietę. Ma ona dostarczyć mi dużej ilości białka, ale i witamin i minerałów zawartych w warzywach. Poszukiwania odpowiedniej diety trwały dość długo, jednak w końcu zdecydowałam się na DIETĘ OXY HYPER BIAŁKOWĄ. Co mnie przekonało? "Dieta OXY bazuje na klasycznej diecie białkowej, ale została ulepszona przez naszych ekspertów. Dzięki temu nie niszczy nerek i wątroby, a jej stosowanie poprawia ogólną kondycję organizmu i samopoczucie. Wszystko w myśl zasady – piękno drzemie w naturze.". Swoją przygodę z Dietą OXY rozpoczęłam w połowie września, po moim powrocie z
Tunezji.. Po 2 tygodniach jej stosowania, zauważyłam super efekty (+ ćwiczenia ;)). Czułam się pełna energii i gotowa do wzmożonej walki o wymarzoną sylwetkę. Jednak na drodze stanęła mi choroba. Dość przewlekła, musiałam barć antybiotyki i chodzić na studia. Czuję się już znacznie lepiej, dlatego postanowiłam powrócić do codziennych ćwiczeń, jak i diety (dlatego znów będziecie mogli obserwować moje poczynania na Instagramie). Dieta bazuje na shake'ach (specjalnie stworzony dla podjadaczy ;)), na bazie żurawiny, kefiru lub jogurtu, otrębów, co oznacza dużą dawkę pozytywnej energii! Plan diety jest stworzony na 3 tygodnia, gdzie mamy 3 różne fazy każdego tygodnia (dla chcących zrzucić więcej, przewidziane są dodatkowe tygodnie). Dodatkową zaletą tej diety dokładnie rozpisany jadłospis, dlatego żadna z Was nie będzie musiała się zastanawiać, co i jak przyrządzić bądź z czym. Na dodatek, dzięki diecie możecie poprawić stan skóry, samopoczucie oraz oczyścić organizm. Jeżeli chcecie zapoznać się dokładnie z dietą, zapraszam Was na stronę Diety OXY. Dołączcie do mnie, ja zaczynam od nowa działać już w poniedziałek (więcej na Facebooku oraz Instagramie)!
2. Ćwiczenia
Nie lubię widoku anorektycznego ciała, tylko zadbanej sylwetki. Przy dobrej diecie, nie możecie zapomnieć o ćwiczeniach. Dzięki temu wasze ciało nie zwiotczeje po utraconych kilogramach. Tłuszczyk zamieńcie w tkankę mięśniową :) Ja chodzę na zajęcia TRX (w Poznaniu polecam EnforFit!), aerobik czy jogę (studenci mają ułatwione zadanie, bo mogą korzystać z zajęć, na jakie mają ochotę ;)). Dziś dam Wam niezłą dawkę inspiracji.
3. Dodatki i dawka inspiracji
Bycie "fit" jest teraz bardzo na topie. Podoba mi się to, że kobiety nie dążą do rozmiaru 0, a zdrowego samopoczucia i umięśnionej sylwetki. Internet jest niezłym zapleczem inspiracji i wzajemnej motywacji. Na Facebooku możecie znaleźć kilka grup, gdzie ludzie wspierają się i zakładają. Np. przez miesiąc będę wykonywać pewne rodzaje ćwiczeń, ten kto uzyska najlepsze efekty, wygrywa! Chcieć, to móc. To tylko od Was zależy, czy osiągniecie, to o czym marzycie. Nie czekajcie dłużej, nie odkładajcie na następny miesiąc. Działajcie teraz, już, ze mną :)
P.S. Polecam Wam serdecznie dziennik Ewy Chodakowskiej. Zakupiłam go z myślą o tym, aby zobaczyć efekty, jakie uda mi się dokonać. Możecie sprawdzić nie tylko ile zrzuciliście kilogramów, ale także to, że ćwiczenia poprawiają samopoczucie. Bowiem musicie wypełniać rubryki, gdzie oceniacie, jak czujecie się po ćwiczeniach i zdrowej diecie. Będziecie w szoku, a jesienna chandra Was nie dopadnie, obiecuję! :)
Na sam koniec... Mały dodatek sprzed 3,5 lat. Niech będzie moim celem. ;)
POWODZENIA!
;)
xoxo, Sandra.

9 komentarzy :

  1. Trzymam kciuki aby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandra!:) Świetny post, ja też trzymam za Ciebie mocno kciuki !!:) ważne by jeść zdrowo i rozsądnie :) dieta oxy wydaje się fajna, powodzenia;*

    OdpowiedzUsuń
  3. na mnie ta dieta wpłynęła źle, dlatego teraz jem normalnie, ale za to uprawiam wzmożoną aktywność fizyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu notatka! Wróc na bloga, fajnie sie ciebie czyta :) Co do diety/zdrowego trybu życia -zmotywowałaś mnie i zaczynam już od jutra! :) w wakacje będe śmiało śmigała po plaży w pięknym bikini! to mój cel :)

    p.s
    nie wspomniałaś o najważniejszym. ile kg już zrzuciłaś :D chyab to najbardiej interesuje :) ile wgl masz wzrotu i wagi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :)
      W momencie, kiedy byłam na diecie udało mi się schudnąć około 2,5 kg. W takim razie zaczynamy wzajemnie :) Mam podobny cel, dlatego biorę się za nią już od tego tygodnia.
      W tym momencie nie posiadam wagi (uroki przeprowadzki ;)), dlatego nie mam pojęcia ile mogę ważyć. Jestem nawet większą zwolenniczką miary, bo to na określonych wymiarach mi zależy ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Delicious food!
    Love the workout pics too :)

    The Black Maze

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te posiłki, doskonale Cię rozumiem, bo kiedyś miałam ogromnego bzika jedzeniowego ;) (teraz też się staram, tylko już nie tak bardzo). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie okupie taniej tą diete OXT nie wiem czy warto zamawiac na ich stronie bo nie wiem czy bedzie mi odpowiadala moj mail: martiika9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ma moze ktos do odsprzedania taniej ta diete OXY? nie jestem pewna czy bedzie mi odpowiadala i czy jest sens ją zamawiac z ich strony. martiika9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń