piątek, 31 stycznia 2014

MOHAIR PINK SWEATER

17 komentarzy :
 
Hi! I wrote in previous post that I will update him, but... I think that a lot of you won't read it again. New post is better, right? :) If you want to know what's up in my life, check out my Instagram, where I am pretty active ;)
Today's outfit is perfect for winter weather. I wanted to make this mohair sweater in raspberry pink to doesn't look like it's too retro or granny. So I diceded to set it with my favorite skirt - flared in cheerful check.
I don't know if you know, but I am totally in love with vintage! I love spending time with my grandmas or visiting vintage shop where I can find beautiful things with "history". Earings wchich I'm waring in the photos I recived from my grandmother, and she got them from her mother. I fell in love! They are really universal. I can wear it with a lot of outfits in different colors. They are quite ornate, so I hadn't to add more jewelry. They should be the star in this outfit :)

Hej! Miałam zaktualizować poprzedni post, ale wiem, że większość z Was zapewne i tak do niego by nie powróciło ;) Mogę Wam zdradzić, że wiele w moim życiu ostatnio się nie dzieje (a może jednak, bo w końcu sesja to nie byle co...). Na bieżąco możecie śledzić mnie na Instagramie, gdzie udzielam się bardzo często :D
Dzisiejszy outfit spisuje się idealnie na tak mroźne dni, jakie mamy teraz za oknem. Chciałam się postarać, aby moherowy sweterek w kolorze malinowego różu nie wyglądał zbyt retro czy babcinie. Dlatego zestawiłam go z jedną z moich ulubionych spódniczek - rozkloszowaną w pepitkę.
Nie wiem, czy wiecie, ale jest wielką miłośniczką rzeczy vintage. Wielkim rarytasem są dla mnie spotkania z babciami, odwiedziny w vintage shopach, gdzie mogę nabyć jakieś nowe perełki z "historią". Kolczyki, które mam na zdjęciu otrzymałam od mojej babci, a ona dostała je od swojej mamy. Dzięki kolorom, idealnie spisują się w innych outfitach, o innej kolorystyce. Są dość zdobne, więc nie musiałam dodawać więcej biżuterii. Niech to one grają pierwsze skrzypce.
PHOTOS: Patrycja Krawczyk

I WAS WEARING:
sweater H&M
skirt STRADIVARIUS
earings VINTAGE

Jeżeli poszukujecie podobnych, kolorowych swetrów na zimę, zapraszam Was TUTAJ




xoxo, Sandra.

17 komentarzy :

  1. Śliczna jesteś!
    A sweterk przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek, pasuje do ciebie ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek jest boski, tak jak spódniczka, czyli całość genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódniczka i sweterek, pasuje Ci taki kolor:) ciekawy blog, obserwuje:d

    OdpowiedzUsuń
  5. You are gorgeous! love the total look here, you pair the sweater very well with the houndstooth and that is one great pair of earrings!
    http://sepatuholig.blogspot.com/
    ig@gracenjio

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER, BARDZO MI SIĘ PODOBA :)
    życzę miłego wieczorku, oraz zapraszam również w moje skromne progi ;*

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w różowym ;) sliczny sweterek . Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas :-*

    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie jest widzieć blogerki, które mają bloga dłużej niż rok bądź dwa.. Dzięki temu mogę zobaczyć, jak bardzo zmienił się Twój styl. Na lepsze oczywiście :) Dziewczęco, ale i kobieco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam rozkloszowane fasony, więc Twoja spódniczka od razu podbiła moje serducho, tym bardziej, że jest w pepitkowy hit sezonu :) Sweterek ma zniewalający kolor, świetnie rozświetla całość. A kolczyków od babi tylko pozazdrościć, cudowne są! :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this look!! It's between Clueless and American Apparel! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sweterek i pepitka to idealne połączenie, bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely look

    www.interestedtips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodki jest ten sweterek!
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń