piątek, 17 stycznia 2014

ODŻYWKA DO RZĘS REALASH - RECENZJA

1 komentarz :
 
Witajcie :) Dziś specjalnie piszę na Waszą prośbę. Otóż na fanpage'a, a także na Instagram'a (tam najczęściej) otrzymuję zapytania odnośnie odżywki, którą testuję już od dobrych 2 miesięcy. Mowa tutaj o REALASH. Postanowiłam, więc wybrać 5 najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzieć oficjalnie na blogu, abyście nie musieli się trudzić w otrzymaniu odpowiedzi :)



1. Czy odżywka jest wydajna i jak się ją stosuje?
Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, iż jest ona bardzo wydajna. Swoją posiadam od 2 miesięcy i jeszcze mi się nie skończyła. Sposób nakładania jest dość prosty i podobny, w jakim nakładałybyśmy eyeliner. Tyle, że na oczyszczone powieki nakładamy na noc właśnie odżywkę. Ważne aby robić to regularnie (choć mi czasami się zapomniało, efekty i tak widać :)).

2. Czy po pierwszym miesiącu stosownia widać efekty?
Jak najbardziej tak! Przed stosowaniem Realash moje rzęsy były dość zniszczone po używaniu złego tuszu do rzęs. Po miesiącu stosowania zauważyłam pierwsze zmiany. Przede wszystkim stały się mocne, długie i gęściejsze. 

3. Czy używanie odżywki na oczyszczone powieki je podrażnia lub w nocy mnie "szczypią"?
Absolutnie nie. Kiedy oczy są oczyszczone i nałożymy odżywkę, nie powinniśmy czuć żadnego pieczenia czy szczypania (tak było w moim przypadku ;)).

4. Jak długo czekałaś na przesyłkę?
Dosłownie kilka dni.

5. Będziesz stosowała dalej kurację, czy robisz sobie od niej przerwę?
Nie planowałam zrobić sobie przerwy. Myślę, że kuracja nie jest jednorazowa i można używać odżywki znacznie dłużej niż miesiąc :)
video


Pozdrawiam Was serdecznie!
Mam nadzieję, że odpowiedziałam na najczęściej nurtujące pytania.
Więcej odpowiedzi i zdjęcia efektów znajdziecie na FB REALASH, a także na moim Instagramie :)


xoxo, Sandra.

1 komentarz :

  1. Always loved your blog! I am so happy that i found it again :)

    OdpowiedzUsuń