poniedziałek, 17 lutego 2014

FAVORITE FASHION SHOWS FROM NEW YORK FOR FALL 2014

10 komentarzy :
 
I have no idea when I will have that pleasure to go to New York, let alone participate in one of the biggest fashion weeks in the world. Nevertheless, I truly belive in my plans (well if I have to be honest I prefer to say "plans" than "dreams", because it sounds more real)! 
I tired to follow everything what is going on (or just ending) in Big Apple. Below I present to you my favorite shows for autumn / winter 2014/2015. Also I would like to write that I was looking in all these fashion shows - something classy and feminine at the same time. 
Soon I will write another special post with favorite fashion shows, but for next seasion - spring/summer 2014 :) I need some inspirations, and you? Let me know if you like it! I will be grateful!

Nie wiem, kiedy spotka mnie ta przyjemność, kiedy będę mogła udać się do Nowego Jorku, a co dopiero uczestniczyć w jednym z największych fashion week'ów na świecie. Mimo to szczerze wierzę w swoje plany (wolę mówić plany, niż marzenia, ponieważ kojarzą mi się one bardziej realnie)! 
Starałam się śledzić na bieżąco, to co dzieje się teraz (a właściwie już kończy) w Wielkim Jabłku. Poniżej przedstawiam Wam moje ulubione pokazy na jesień/zima 2014/2015 roku. Od razu chciałabym podkreślić, że szukałam tych, najbliższe mojemu sercu - a więc musiało być i klasycznie i kobieco zarazem. 
W najbliższym czasie na blogu pojawi się także post z pokazów mody, na przyszły nadchodzący sezon tj. wiosna-lat 2014 :) Napiszcie, czy podoba się Wam taka forma postów :) Będę wdzięczna!


Honestly I did not know earlier this brand, which created Hanako Maeda. Therefore, sometimes it is worth to follow fashion weeks, in order to discover new designers. As I mentioned above, I am looking for classical solutions, but also modern, yet feminine. Projects Maeda seem so perfect! Beautifully tailored clothes and the perfect color palette , so what do you want more?

Szczerze powiedziawszy nie znałam wcześniej tej marki, którą stworzyła Hanako Maeda. Dlatego czasami warto prześledzić tygodnie mody, po to, aby odkryć nowych projektantów. Tak jak wspomniałam wyżej, szukam klasycznych rozwiązań, ale i nowoczesnych, a przy tym kobiecych. Projekty Maeda wydają się więc perfekcyjne! Pięknie skrojone ubrania oraz idealna paleta barw, czego chcieć więcej?



I love Alice+Olivia from years! Brand which is created by wife, mother and person in love with colors... I am writing about Stacey Bendet!  The newest scenery's collection,  in my opinion, refers to the lost "Alice in Wonderland" or darker vision of "Snow White". When is winter I love to wear dark colors.. but of course I wouldn't say no to something bright. So Bendet created perfect collection for me! I would have almost everything from here in my closet.  That's why it was so difficult to me to choose my 6 favorite stylizations to the above collage. Baroque+heavy textile+a little bit of colors? YES!

Alice + Olivia uwielbiam od lat! Marka prowadzona przez żonę, matkę, osobę zakochaną w kolorach, a więc Stacey Bendet. Najnowsza kolekcja scenerią, moim zdaniem nawiązuje do zagubionej "Alicji w Krainie Czarów" bądź mroczniejszej odłosny "królewny Śnieżki". Zimą uwielbiam nosić czernie, szarości, ale i kolorem nie pogardzę. Idealną koncepcję stworzyła własnie Bendet. Najchętniej skradłabym każdy element kolekcji. Dlatego tak trudno było mi wybrać moich 6 ulubionych stylizacji do powyższego kolażu. Barok+ciężkie takniny+trochę koloru? Jestem na tak!


CHARLOTTE RONSON

What I like about this collection is practicality. Ronson trying to create clothes for busy women , but who want to be fashionable. These clothes can be worn at home and on lavish adoption or evening in the city. Each styling is emphasized all the advantages of a female figure, and the most important here is the waist.

To, co podoba mi się w tej kolekcji, to praktyczność. Ronson stara się stworzyć ubrania dla kobiet zapracowanych, ale i chcących być modnymi. Te ubrania można nosić w domu, jak i na wystawnym przyjęciu czy wieczorze w mieście. Każda stylizacja ma podkreślić wszelkie atuty kobiecej sylwetki, a najważniejsze to talia.


KAELEN
I would like to have all these sets in my closet. They're perfect for young woman. I like how designer matched fabric textures - look at fur with with ruffles or mohair sweater. Oh and these colors... Powder pink is one of my favorites, so that's why this collection really stole my heart.

Najchętniej ubrałabym każdy zestaw. Idealny dla młodej dziewczyny, kobiety! Ciekawe połączenie faktur - futro z plisami czy moherowym sweterkiem. A do tego te kolory... Pudrowy róż jest jednym z moich ulubieńszych, więc nie dziwne, że kolekcja skradła moje serce.


KATE SPADE
Classic doesn't have to be borning at all. I can say it again, again and again. It can be a little bit glamour and rich at the same time. Perfect lookbook was presented by Kate Spade. It was such hard for me to choose only 6 favorite looks, because all are amazing. I encourage you to check out everything because it's worth it! Since now, this collection will be huge inspiration for me for next days :)

Klasyka wcale nie musi być nudna. Może być glamour i na bogato. Taki lookbook zaprezentowała Kate Spade. Było mi strasznie trudno wybrać tylko 6 stylizacji. Dlatego zachęcam Was do obejrzenia całości, bo jest warto. Od dziś będę czerpać wielkie inspiracje :)

MONIQUE LHUILLER

I am huge fan of Monique for years. Everytime I watch her fashion shows, I am delighted. But this time designer decided to add some "dark" into her classy collection. Even that I love it, I really do! Dresses above I would like to welcome in my closet.. Wish one day I will be able to have even 3 :)

Fanką Monique jestem od lat. Zawsze byłam miło zaskoczona oglądając jej kolekcje. Tym razem projektantka postanowiła pięknej kolekcji dodać trochę pazura, pokazać ciemniejszą stronę... Jak zwykle jestem oczarowana, a sukienki pokazane powyżej z ogromną chęcią przywitałabym i powiesiła w honorowym miejscu mojej szafy.


POLO RALPH LAUREN
Ralph Lauren decided to surprise his guests during his fashion show in New York. Before he presented his more expensive line of brand, he showed 25 looks of Polo line. There came my suprise. In my opinion, Polo collection was divided into two " streams". First (my favorite) was inspired by Manhattan's girls, models were looking like characters from "Gossip Girl". Second part was more boho chic, I felt nonchalant. What I like the most? Legging! I remember when I was around 13 years old, I used to wear them with airy dresses, sandals or wedges. It always remainds me a beautiful dancer... So I am pretty happy that this trend is coming back. First looks with it, you will be able to check out on my blog this spring or summer. Do you like it? Hot or not?

Ralph Lauren postanowił zaskoczyć gości swojego pokazu. Zanim zaprezentowała stałą, droższą linię swojej marki, na wybiegu pokazał 25 look'ów, przeznaczonych dla lini Polo. Tutaj pojawiło się moje zdziwienie, a także miłe zaskoczenie. Mam wrażenie, że kolekcja Polo została podzielona na dwa "nurty". Pierwszy (chyba najbliższy mojemu stylowi, na dniach na pewno się co nieco  zainspiruję :)) zainspirowany dziewczynami z elit Manhattanu, modelki prezentowały się niczym bohaterki "Gossip Girl". Druga część pokazu to przejście to stylu boho chic, jednak wciąż w nich czuć ducha miasta. Niby od niechcenia zarzucone rzeczy - nonszalanckie outfity. Co spodobało mi się najbardziej? Leginsy! Pamiętam jak w gimnazjum do swoich zwiewnych sukienek zakładałam ciękie leginsy, a do tego sandały bądź koturny. Zawsze kojarzyło mi się to z tancerkami tańca towarzyskiego. Cieszę się, ze ten trend powoli powraca. Pierwsze stylizacje z nim, zobaczycie u mnie na blogu wiosną lub latem :) A Wy co uważacie? Hot or not?



ALL PHOTOS ARE FROM style.com

I would like to say that it was difficult to choose just some fav fashion shows. I tried to pick up designer which are not the most famous (I mean in Poland, it's not again Chanel or Dolce&Gabbana, which everybody knows). I hope that you enjoyed this post and you will be happy to see something similar soon, but with collections for this spring. Do you?

Chciałabym powiedzieć, że to strasznie trudne wybrać kilka najulubieńszych pokazów mody. Chciałam wybrać projektantów, którzy nie są najbardziej znanymi (mam na myśli tutaj Polskę. Nie chciałam po raz setny pokazywać Chanel czy też Dolce&Gabbana, które wszyscy znają). Mam nadzieję, że ten rodzaj postu przypadł Wam do gustu i z chęcią obejrzycie podobny, ale z kolekcjami wiosenno-letnimi? :)




INSTAGRAM | FACEBOOK

xoxo, Sandra.

10 komentarzy :

  1. świetne propozycje, pierwsze najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. najnowsza kolekcja Alice + Olivia jest swietna! bardzo fajnie przygotowany post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam sie na modzie, ale alice i olia super :) a swoją droga - gdzie studiujesz? W Krakowie widuje dziewczynę która wyglada jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję w Poznaniu, na UAM "Stosunki Międzynarodowe" :)

      Usuń
  4. Świetny post, przekazujesz wiele informacji :) Mi do gustu najbardziej przypadła MONIQUE LHUILLER :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja Ralph Lauren jak zawsze przecudowna, rewelacyjne spódniczki i przecudowny, kraciasty szal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuchy rewelacyjne, szkoda tylko, że mało z nich jest uniwersalne i praktyczne :(

    PS. Zapraszam na mojego bloga w wolnej chwili :)
    http://wilandras-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń