poniedziałek, 10 lutego 2014

PLAID SKIRT WITH CLASSIC BLACK

13 komentarzy :
 
Good afternoon dears! Although I am in the middle of the session (I know that lately I'm monothematic, but I wish to end this already), I feel such good today thank beautiful and sunny weather! I have full of energy and I can't even wait and start study again (isn't that crazy?!). I'm not surprised that when we go to Italy or Spain, we find there eternally grinning people. I hope that winter will pass for good and we will be able to wear beautiful, spring and classic trench coats or leather jackets. Because I am tired of warm coats, boots etc.
To not write much (time is running), I would like to present to you all, my dearest treasure, which is plaid skirt! I was looking for perfect one really long time since I saw few on the Moschino fashion show. As for me, is perfect in its simplicity. In the future, however, I intend to replace the black buttons on gold in vintage style. I have lots of ideas of how and with what I should wear it. As for the rest - minimalist black. In addition, my beloved headband glamor and black accessories in the form of handbags and high boots. What do you think about this classic outfit? As for me, it will perform perfectly every day, also at the university. 
Have a nice and sunny week!

Dzień dobry kochani! Mimo, że jestem w środku sesji (wiem, że ostatnio jestem monotematyczna, ale spędza ona mi sen z powiek i szczerze nie mogę się doczekać jej końca), dzięki dzisiejszemu dniu jestem naładowana pozytywną energią oraz chęcią działania. To wszystko dzięki pięknej pogodzie. Wcale się nie dziwię, że kiedy wyjedziemy do Włoch czy Hiszpanii, spotykamy tam wiecznie uśmiechających się ludzi. Marzę, aby zima opuściła nas na dobre i codziennie witało nas takie słoneczko, jak dziś. Poza tym mam już serdecznie dość kozaków, kożuchów oraz płaszczy... Najchętniej zamieniłabym to wszystko na wiosenne trencze oraz klasyczne, skórzane kurtki. 
Aby się za bardzo nie rozpisywać (czas nagli), przedstawiam oto Wam mój nowy skarb, jakim jest spódniczka w kratę. Długo na podobną polowałam, po tym jak idealną zobaczyłam na pokazie Moschino. Jak dla mnie jest perfekcyjna w swojej prostocie. W przyszłości mam jednak zamiar wymienić czarne guziki, na złote w stylu vintage. Mam mnóstwo pomysłów, jak i z czym ją zestawić, więc pewnie jeszcze zawita na blogu nie raz. Natomiast co do reszty, to za pierwszym razem nie mogło być inaczej w moim przypadku - minimalistyczna czerń. Na dodatek moja ukochana opaska glamour i czarne dodatki w postaci torebki oraz wysokich kozaków. Co myślicie o takim klasycznym stroju? Jak dla mnie, idealnie spisze się na co dzień, na uczelnie. 
Miłego i słonecznego tygodnia!



I WAS WEARING:
skirt PAPAYA
blouse ZARA
bag OASAP
boots BS
headband STRADIVARIUS
coat with faux fur RIVER ISALND


Jeżeli szukacie podobnych zegarków, serdecznie zapraszam Was do sprawdzenia TEGO sklepu - wielki wybór i kuszące ceny :)




xoxo, Sandra.

13 komentarzy :

  1. WOOOW
    coraz ciekawiej jest na Twoim blogu! :)
    Jednak zmienilabym buty... nie za ciezkie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuu bardzo mi się podoba! Świetnie wyglądasz :) Taki krój spódniczki jest dla ciebie idealny!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwony do ciebie pasuje!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w torebce i opasce *^* Jeśli znikną to możliwe, że to ja schowana w szafie je zabrałam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wyglądasz wspaniale! :) Widzę kratkowy trend nie tylko mnie omamił :) Spódniczka jest świetna, super przełamanie czernią. Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look :)

    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great look! You are really cute!

    www.thetouristoflife.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Jak rockowa księżniczka!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciuszki ok, ale proszę, popracuj nad angielskim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam tekst i dopiero teraz zauważyłam kilka błędów. wieczorem poprawię.
      pozdrawiam

      Usuń
  10. seksowna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń