sobota, 15 marca 2014

CHANEL LOOK

24 komentarze :
 
In today's post you can feel more winter, but still warm days. My inspiration was classics from Chanel. Tweed dress, bag with chain and a string of pearls with decorative flowers. Set really classy and elegant, but still very comfortable to wear it everyday - just like me to the university :)

W dzisiejszym poście wracamy do bardziej zimowych, ale cieplejszych dni. Moją inspiracją na ten outfit były klasyki Chanel. Tweedowa sukienka, torebka na łańcuchu, czy sznur pereł z ozdobnymi kwiatkami (idealnie komponującymi się kolorystycznie z sukienką). Zestaw elegancki, ale i wygodny. Pewnie dlatego często śmigam w nim na uczelnię :) 



I WAS WEARING:
dress GIFT FROM MUM
sweater MANGO
boots BS
bag WGO




xoxo, Sandra.

24 komentarze :

  1. Świetne połączenie kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, sukienka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, ale wydaje mi się, ze jak by ta narzutka-sweterek była krótsza to by jeszcze lepiej wyglądało :)
    p.s mieszkasz z rodzicami czy sama?
    i mogła byś usunąć tą opcje, ze przed dodaniem komentarza trzba przepisać te cyferki..? czasem po X razy sie je przepisuje i szlak trafia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslałam o krótszej narzutce, jednak takiej nie posiadałam :)
      Mieszkam sama.
      Ta opcja jest włączona dlatego, iż kiedy jej nie było, dostawałam dziennie około 100 komenatrzy spamu, co było bardzo męczące :(

      Usuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz :)
    tak romantycznie :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Studiujesz w tym samym mieście co normalne mieszkasz prawda? chyba Poznań podajże ;) czemu nie zostałaś z rodzicami? wolałaś sie wyprowadzić i próbować żyć na własny rachunek?

    p.s tak z innej beczki, wynajmujesz mieszkanie? sama czy masz współlokatorów? ile płacisz za wynajem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję w tym samym mieście, w którym mieszkam. Nie zostałam z rodzicami, ponieważ miałam taką konieczność plus możliwość zamieszkania samej. Staram się żyć na własny rachunek. Wynajmuję (a na resztę wybacz, ale nie odpowiem, ponieważ są zbyt prywatne... Możesz zobaczyć w Internecie ile kosztuje wynajem mieszkań w Poznaniu ;))
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jakoś nie chce mi się wierzyć, ze 20 letnią studentkę stać na wynajem mieszkania, opłacenie rachunków, zakupy itd. przecież to w sumie ze 2000zł wyjdzie.. Ale sama mieszkasz czy ze współlokatorami? bo to zmienia postać rzeczy, wtedy wyjdzie miesięcznie ok 500 na mieszkanie i ok 500 na resztę..

      Usuń
    3. Wierz lub nie. Blog jest o modzie, czasami przejawia się jakaś prywata, ale bez przesady. Napiszę to raz i po raz ostatni - nigdy nie wspomnę o tym, ile zarabiam, bądź czy mnie stać, a może nie. Wybaczcie, ale jest jakaś granica. A Internet to nie miejsce na dzielenie się takimi rzeczami.
      Życzę miłego dnia :)

      Usuń
    4. Rzadko tu dodajesz wpisy i jakoś mało tu reklam wiec wątpie żebyć na blogu nie wiadomo ile zarabiała. Jesteś po prostu z bogatej rodziny. Ale czy to wstyd..? WIdać nawet po Twojej mamie, po jej ubiorze itd że stać was na lepsze rzeczy. Tak samo imprezy czy jedzenie w różnych restauracjach. Normalni studenci jedzą zupki chińskie lub inne fasd foody a nie w lokalach na bogato. To smutne..

      Usuń
    5. Nie rozumiem, co tutaj jest smutne? Nie pochodzę z bogatej rodziny i dziwi mnie takie stereotypowe myślenie. Nigdy nie napisałam, ze jestem biedna. Może to ja zrobiłam błąd i zle napisałam w pierwszej odp (powyżej). Oczywiście rodzice wspierają mnie finansowo - mieszkanie. Jednak staram sie jak moge powoli od nich uniezależniac i na zycie zarabiać sama. Jest jeszcze cos takiego jak oszczędności.
      Chodzę na studia dzienne i trudno mi pogodzić studiowanie z praca (mało jaki pracodawca chce studenta na nieokreślony wcześniej dokładnie czas - mi wiecznie cos wypada, ponieważ biorę udział w paru projektach na uczelni, co jakis czas). Jednak staram sie i pracuje w czasie wolnym, blog nie jest moim stałym źródłem dochodu. Staram sie pisać częściej, ale brak czasu wolnego mi to znacznie uniemożliwia. Staram sie, jak moge.
      Wygladac mozna ładnie czy modnie, nie ubierajac sie jedynie w markowe rzeczy - także chodzę do vintage stopów, second handow. Żadna z tego tajemnica. Kupując tanie ciuchy moge sobie pozwolić na obiad raz na jakis czas za około 20zl. A jeżeli mam cos droższego, to po prostu odkladalam sobie pieniądze na wymarzona rzecz itp - wole inwestować w mniejsza ilośc, ale jakościowo lepsza. Nie żyjemy w czasach komuny, gdzie większość rzeczy jest niedostępna bądź cenowo wygórowana. Może jestem dzieckiem szczęścia, ale poczesci wierze w sile przyciągania i pozytywnego myślenia. Chcieć, to moc.
      A mowic o mojej mamie nie zamierzam, ponieważ to nie jej blog.

      Usuń
    6. Przepraszam, że występuje kilka błędów, ale pisałam na komórce i słownik sam poprawiał wyrazy.

      Usuń
    7. o masakra.... co to za pytania! :/

      Usuń
    8. Niestety, ludzie są zdolni do wszystkiego. Gdybym nie opublikowała, to byłabym bezczelna, że nikt nie ma racji się wyrażać i nawet krytykująco. Gdybym znowu nie odp, to też byłoby źle :/

      Usuń
  7. Świetny blog i zdjęcia..;)
    A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, zebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka! Zestaw bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wyglądasz! Stylizacja totalnie na TAK!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie pokazana stylizacja :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka najpiękniejsza na świecie!!! *.*

    OdpowiedzUsuń