sobota, 29 marca 2014

LET'S GO!

11 komentarzy :
 

 Recently I am becoming more and more busy - studies, projects or work. Although I love dresses and skirts, comes in a week a day when wear boots or highheels makes me feel very uncomfortably. That's why I diceded to change them for something more sporty. There's no denying that lately I work out more and more. Increased physical activity has made me charver at least once a week. But I do not mind. You can still keep your style (for example me - elegance or glamour). Here's my "quick look". Black here is the most important, which I diceded to put together with neon pink and limon. Do you like it? :) 
In my country right now is 21:00, but even that I think that I can start to workout, would you like with me? Let's go! 
P. S. I know that a healthy nutrition, diets, workouts have recently become extremely popular (I think it's a big plus), but I would like to motivate each other here on the blog? Yes or no? Waiting for your comments :) 

Ostatnio jestem coraz bardziej zabiegana - studia, projekty czy praca. Mimo, iż uwielbiam sukienki czy spódniczki, nadchodzi w tygodniu taki dzień, kiedy jestem już zmęczona wymyślaniem outfitów czy noszeniem botków i obcasów, decyduje się wtedy zastąpić je bardziej sportowym obuwiem. Nie da się ukryć, iż ostatnio ćwiczę coraz więcej. Wzmożona aktywność fizyczna uczyniła mnie dresiarą chociaż raz w tygodniu. Jednak mi to nie przeszkadza. Można zachować resztki własnego stylu zakładając spodnie dresowe i tshirt. Oto mój "szybki look". Przeważa czerń, który postanowiłam zestawić z bardziej neonowymi kolorami, jak róż czy limonka. Podoba się? Mimo, że jest 21:00, zaraz biorę się za ćwiczenia i Was zachęcam także! Motywujmy się wzajemnie. 
P.S. Wiem, że zdrowe żywienie, diety, treningi stały się ostatnio strasznie popularne (uważam, to za wielki plus), ale nie chcielibyście motywować się wzajemnie tutaj na blogu? Tak czy nie? Czekam na Wasze komentarze :)  



I WAS WEARING:
jacket C&A
bag STRADIVARIUS
shoes OYSHO
scarf H&M




xoxo, Sandra.

11 komentarzy :

  1. Taaaak motywuj nas na blogu! :D A zestaw fajny, tylko ta chusta nie bardzo pasuje.. Skróciła Ci sylwetkę, przez co wydaje się że masz bardzo krótkie nogi. Lepiej by było bez niej, albo jak by była owinięta wokół szyi jak szalik. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy robiłam zdjęcia, wiał straszny wiatr, dlatego wtedy miałam na sobie chustę :) dzięki!

      Usuń
  2. adidasy super <3 właśnie podziwiałam niedawno kolekcję w Oysho :)

    szal też cudowny!

    uwielbiam Twoje zdjęcia, są takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygodne buty? Właśnie rozglądam się za podobnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty! :)
    Powodzenia w ćwiczeniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow love your sneakers!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpowiedzUsuń