piątek, 14 marca 2014

WIOSNA, ACH TO TY!

10 komentarzy :
 
Emerald is one of my favorite colors and a a definite favorite when it comes to shade of green. In Poznan yesterday was over 15 degrees, so we had the opportunity to feel like it was already a real spring or May here. That's why I decided to wear quite spring look. 
This dress I got from SammyDress and I fell in love with her! 
It's fairly lightweight, perfectly emphasizes the waist and her length is also perfect :)
She's going to be easy to wear everyday and in the evening. But in today's post I wanted to combine the elegance (through thanks to additives - earings and high heels) with nonchalance (denim jacket). Handbag has proved to be a hit! I bought it in vintage shop. Ideally it will perform on summer evenings to ethereal dresses. Similar I saw on several fashion shows spring / summer, the more I enjoy her possession.
So what do you think about whole look? I put a lot of photos, I hope you are going to enjoy all! ;)

Szmaragd należy do jednych z moich ulubionych kolorów i jest zdecydowanym faworytem, jeżeli chodzi o odcień zieleni. W Poznaniu wczoraj było ponad 15 stopni, dzięki czemu mieliśmy możliwość poczuć się, jakby była już prawdziwa wiosna, czy maj. Dlatego zdecydowałam się na dość wiosenny zestaw, na cieplejsze dni (dziś niestety temperatura znacznie spadła). 
Sukienkę, którą mam na sobie otrzymałam od SammyDress i absolutnie się w niej zakochałam. Jest dość lekka, idealnie podkreśla talię oraz ma odpowiednią długość :) Świetnie spisze się na co dzień, jak i na wieczór. W dzisiejszym poście postanowiłam połączyć elegancję (przeze wszystkim dzięki dodatkom - kolczykom i szpilkom) z młodzieżową nonszalancją (dżinsowa kurtka). Torebka okazała się strzałem w dziesiątkę! Kupiłam ją w jednym z vintage shop'ów. Idealnie spisze się na letnie wieczory do zwiewnych sukienek. Podobne widziałam na kilku pokazach wiosna/lato, tym bardziej cieszy mnie jej posiadanie.
Co sądzicie o całej stylizacji? Dziś pozwoliłam sobie na sporą dawkę zdjęć ;)








PHOTOS: ZUZE

I WAS WEARING:
earings SAMMY DRESS
shoes ZARA
basket cluch VINTAGE
denim jacket OLD ONE






xoxo, Sandra.

10 komentarzy :

  1. Ta sukienka jest taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, jej kolor jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. absolutey beautiful outfit dear. love the shade of green of your dress

    www.thefashionfraction.com
    www.thefashionfraction.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są przepiękne!
    Ukradnę Ci sukienkę;p nie wiedziała, żew tym sklepie mają takie ładne rzeczy, i wygląda na dobrą jakość :))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your earrings. I have a necklace that would be perfec for it.

    http://labelbyn.com

    OdpowiedzUsuń