sobota, 5 kwietnia 2014

FEMININE SATURDAY EVENING OUTFIT

28 komentarzy :
 
Today I will post only photos... I wanted to wear something feminine, something what can perfectly show woman's body. What do you think? Let me know! Hope you will enjoy!
P.S. If you have any questions for me (style, plans for life, what I like to listen to etc) just ask me below in the comment and in the next post I will publish all answers :)

Dziś publikuję tylko zdjęcia, mam nadzieję, że się spodobają! Chciałam założyć coś kobiecego, co idealnie podkreśli kształty... Oczywiście z chęcią oczekuję na Wasze komentarze :)
P.S. Jeżeli macie jakieś pytania do mnie, proszę zadajcie mi je w komentarzach i postaram się na nie odpowiedzieć (proszę Was, aby tyczyły się one przede wszystkim tematyki bloga, a nie mojego życia prywatnego - dzięki!) :)





photos: ZUZE

I WAS WEARING:
sweater RIVER ISLAND
skirt VINTAGE
bag WGO
watch CASIO
tights VEERA
hat ALDO

INSATGRAM | FACEBOOK

xoxo, Sandra.

28 komentarzy :

  1. podkreśla, aż za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego się najbardziej obawiałam, kiedy opublikowałam zdjęcia co nieco zauważyłam... ;)

      Usuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz, sweterek jest uroczy!
    aj i ten Casio, moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, masz piękne kobiece kształty i bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to połączenie szminki marki Rimmel Lasting Finish Lipstick nr. 038 + błyszczyk z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! :)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety niezbyt korzystnie Ci w takim stroju.. :< ta czapka/kapelusz..? wygląda jak byś właśnie szła na konie.. No nie bardzo.. :<

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba! Przede wszystkim bardzo oryginalnie. :)
    Pozdrawiam, Klaudia.. X

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny sweterek:)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz kształty <3 idealnie je podkreśliłaś :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz!!!Faktycznie stylizacja podkreśla twoje kształty ale to dobrze :)
    Ps. Świetne są te zegarki Casio

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie ; ) super dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam złote dodatki! kiedy nowa stylizacja?;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowo i sexy! Świetny sweterek i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super gorgeous outfit, you look really beautiful! :)

    -Katherine
    highheeledconfusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. no i fajnie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie. :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :) Mam do ciebie pytanie! Moja mama jest podobnych rozmiarow jak twoja, na instagramie widzialam, ze twoja mama naprawde dobrze sie ubiera! Wiesz moze w jakich sklepach twoja mama robi zakupy ?moze na jakis stronach internetowych? z gory bardzo dziekuje za odp!! ps. jestem twoja fanka od czasow bloga o hilary duff ale niestety zazwyczaj nie mam czasu komentowac... buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytam mamy i postaram się do jutra odpowiedzieć :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. cudownie! bede wdzieczna! xxx

      Usuń
    3. Czasami moja mama korzysta z usług INFINI4YOU - świetne krawiectwo na zamówienie z Poznania. Poza tym nie ubiera się w żadnym szczególnym sklepie. Stawia przede wszystkim na jakość, czasami zabieram ją do vintage shop'ów, a czasami kupuję w normalnych sieciówkach. Trudno jest mi cokolwiek szczególnego polecić, z racji, iż nie ma jednego, ulubionego sklepu. Teraz w większości sklepów producenci tworzą większe rozmiary, przez co wybór jest ogromny :)
      XX

      Usuń
    4. Serdecznie dziekuje za odpowiedz! buziaki!:)

      Usuń