niedziela, 1 czerwca 2014

TRIP: WEDNESDAY IN DUBLIN

18 komentarzy :
 
Hey guys! I am back in Poland from almost a week, but thanks exams I am pretty busy now. Thanks God in 20 days I have summer break from my uni and I will be able to focus my mind on all plans. But... before I have my real holidays, I had a weekly break from my uni a week ago. I spent that time in Dublin. That was my 2ed trip to this beautiful capital city, to see with my Irish part of family. And this time I went there with my younger cousin (not alone how it was 2 years ago). Thanks that I didn't have to feel alone and dicover the city only by my own. 
In today's post I would like to show you Wednesday's photorelation - city and my outfit. Almost all clothes that I'm having in the photo, I bought in Dublin the day before. I could wear airy dress thank Sun, which was with us almost whole day. I hope that you enjoy all photos and as always let me know what do you think about my look? 

Witam! Powróciłam do Polski, ale na dzień dobry czekały na mnie pierwsze kolokwia (sesja zbliża się nieubłaganie, ale za 20 dni powinnam rozpocząć wakacje, co tylko mnie pociesza i dopinguje do walki z przedmiotami :))! Pierwsze "wakacje" tuż przed sesją zaliczyłam ponad tydzień temu, bowiem udałam się na tygodniowe wczasy do rodziny, która od lat mieszka w Dublinie. Była to moja druga podróż do tej stolicy, ale tym razem nie poleciałam sama, a z młodszą kuzynką. Dzięki temu nie musiałam czuć się osamotniona, jak to było dwa lata temu, kiedy nie miałam ukończonych 18 lat, a krewni pracowali w ciągu tygodnia. 
Jak na kobietę muszę się pochwalić dobrą pamięcią fotograficzną (tyczy się to głównie miejsc) oraz świetną orientacją w terenie. Dzięki nim, mimo upływu dwóch lat, sporo pamiętałam i nie miałam, aż tak wielkich problemów w odnalezieniu niektórych obiektów czy miejsc, które chciałam zwiedzić.
W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować Wam czwarty dzień mojej wyprawy (przepraszam za brak chronologii, jeżeli chodzi o spędzone tam dni, ale tak wydaje mi się ciekawiej, choć bardziej chaotycznie ;D)
Irlandzka pogoda ma to do siebie, iż potrafi zaskoczyć i z godziny na godzinę diametralnie się zmienić. Środowa pogoda jednak mile nas przywitała w mieście i mogłyśmy się cieszyć słoneczną pogodą podczas zakupów czy spacerowania. Więcej zobaczcie na fotkach :) Przy okazji mini look! Jak Wam się podoba? W większości stworzony z irlandzkich, niedzielnych zakupów :) 


All photos I made by my phone! I think that quality is pretty great, don't you think? :) Some streets looked like in NY. I fell in love with them :)


 I love this dress! She will be perfect for the summer! Her cut reminds me of the dress from the 20s, right? :)

Zakochałam się w tej sukience! Idealnie spisze się latem. Jej krój przypomina mi sukienki z last 20, prawda? :)





I wore:
dress PENNYS
jacket PENNYS
shoes ALDO
bag VINTAGE


xoxo, Sandra.

18 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia! Byłam kiedyś w Dublinie i jest to bardzo fajne miasto ;) Pięknie wyglądasz!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  2. FABBB trip pics in Dublin! LOVE your pics! Such a magical place!
    kisses
    xoBeckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the city, I did one post about my favorites places! You look stunning!

    xoxo
    B*a la moda

    OdpowiedzUsuń
  4. I've never been to dublin before, love the beautiful street pictures, and you look really sweet in the floral dress and biker leather jacket!

    Check out my latest post on the Blog :)
    AL xx
    RASSP STYLERASSP INTERIOR

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wakacji <3
    Świetna jest ta sukienka, mi też kojarzy się z latami 20tymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Egzaminy egzaminami, a kiedy nowa stylizacja?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie tam jest! Też chcę sie wybrać! ;)
    śliczna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Musimy sie umówić na sesję, to będą nowe ;) :P
    W weekend coś dodam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczne zdjęcia <3 Następnym razem jade z Tobą !
    Świetna stylizacja ! Uwielbiam połączenie ramoneski i sukienki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy pojawi sie nowy wpis? nie myslalas zeby np zrobic watek 20 nie znanych faktow o mnie? albo cos w podobnym stylu zebysmy mogli cie troche lepiej poznac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie skończyła mi się sesja egzaminacyjna, dzięki czemu uda mi się w końcu porządnie wziąć za bloga. Postaram się już dziś dodać nowy post z relacją z Dublina. Poza tym niedługo czekają mnie dwie sesje zdjęciowe, więc szykujcie się na nowości :)
      A o notce "20 faktów o mnie" pomyślę :)
      Jeszcze macie jakieś pomysły?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. que bonito lugar. Bonito el vestido
    @AndreeaCarro www.MiPerchaPesa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne fotki i Ty świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah! I've always wanted to go to Dublin! Love your photos AND your entire outfit!

    xx
    Jen
    http://belledecouture.com

    OdpowiedzUsuń