czwartek, 22 stycznia 2015

22.01.2015| COZY SWEATER AND FAUX FUR

6 komentarzy :
 
 New post had to appear on the blog this weekend. But as always when I get results of a photoshoot - I just want to show you all! About blogging stuff - I've never belonged to a patient person.
Secondly, I was able to find another excuse to take a moment of a break of study.

About the outfit.
I diceded to wear a combination of my favorite colors - black and powder pink. Very casual daily look, which I love. The height of boots is just perfect - without a fatigue I can move from one city's spot to another. I run in them almost every day. In the end, I was able to invest in a good pair of shoes :) (hey, how classic they are?! :)).
This sweater I bought on a sale. Wonderful powder color, soft in touch ... It is my favorite.
Accessories decided to leave the color of the sweater. I think it fits perfectly into a necklace of fake nacre. 
How do you like the effect of the photoshoot?
Also warmly I invite you to observe my account on Instagram.


Nowy post ukazać się miał dopiero w weekend. Jednak jak to bywa, kiedy już otrzymam efekty sesji zdjęciowej - od razu mam ochotę je opublikować. Pod tym względem nigdy nie należałam do osób cierpliwych. Po drugie udało mi się znaleźć kolejny pretekst, aby zrobić sobie chwilę przerwy w nauce.
Co do outfitu.
Całość postanowiłam pozostawić w mojej ulubionej ostatnio kolorystyce - czerni oraz pudrowego różu. Bardzo wygodny zestaw na co dzień - wysokość obcasów pozwala bez problemu przemieścić się z jednego końca miasta do drugiego. Biegam w nich prawie codziennie. W końcu udało mi się zainwestować w dobre obuwie :) (jakże klasyczne! :)).
Sweterek dorwałam na wyprzedaży. Cudowny pudrowy kolor, miękki w dotyku... Już należy do moich ulubionych :) Dodatki postanowiłam pozostawić w kolorze sweterka. Myślę, iż idealnie pasuje do naszyjnika z masy perłowej.
Jak podoba Wam się efekt sesji?
Zapraszam Was także serdecznie do obserwacji mojego konta na Instagramie.
I WAS WEARING:
sweater ZARA
boots MANGO
pants BERSHKA
necklace H&M
rings H&M
bag MANGO
faux fur CUBUS



xoxo, Sandra.

6 komentarzy :

  1. Very liked your blog and outfits! been following you though cookbook now followed you here!
    would you please check out my blog
    http://straplesss.blogspot.pt
    and follow me back there?<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudrowy róż uwielbiam! <3
    szkoda, że tak wielu osób uważa, że wraz z nadejściem zimy należy chować go na dno szafy, ustępując tym samym miejsca szaro-burym kolorom :(
    Ślicznie wyglądasz kochana! :)
    Zarażasz uśmiechem :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne futerko i cała stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie klimatyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń