poniedziałek, 1 czerwca 2015

01.06.2015| Want That Old Thing Back

8 komentarzy :
 
Today is Childern's Day! That's why I would like to wish you all the best, smile everyday and make all your dreams come true :) Do not forget that we are all children somehow. No matter what the date of birth is on our metric. Today let us symbolizes just that sometimes it is worth to feel carefree and dream of great things :) 
My outfit today with carefree childhood has nothing to do, but I think what is important is in my heart, not outside :P How do you like my "darker side"? For even more darker look, I put purple lipstick on. 
P.S. Yes, I know, I'm pale as a ghost. No accident once called me Snow White haha ;)
Have a nice week all!!!
  
Na wstępie z okazji Dnia Dziecka, chciałabym Wam wszystkim życzyć spełnienia marzeń oraz uśmiechu na co dzień - nie zapominajmy, że wszyscy po części jesteśmy dziećmi. Nie ważne, jaka data urodzenia jest na naszej metryce ;) Dzisiejszy dzień niech tylko nam symbolizuje, że czasami warto poczuć się beztrosko i marzyć o wielkich rzeczach, jak to było za czasów dzieciństwa. W końcu to one mogą napędzić nas do pracy nad sobą samym, a także zachęcić do osiągnięcia najtrudniejszych celów w życiu.
Mój dzisiejszy outfit z dziecięcą beztroską nie ma nic wspólnego, ale chyba ważne to co w sercu, a nie na zewnątrz ;) Jak podobam się Wam w "ciemniejszej odsłonie"? Ostatnio jest ona zdecydowanie jedną z moich ulubieńszych, a do tego wygodniejszych. By było jeszcze "mroczniej" nałożyłam fioletową szminkę na usta. Dajcie znać, co sądzicie ;)
P.S. Tak wiem, jestem blada jak ściana. Nie bez przypadku kiedyś wołali na mnie Królewna Śnieżka :P Ostatnio nie mogłam się opalać, ale niedługo to nadrobię i pokażę coś bardziej wakacyjnego ;)
Miłego tygodnia!!!
 I WAS WEARING:
top MANGO
pants MANGO
shoes MANGO
necklace SINSAY
bagpack PARFOIS
sunnies MANGO


 follow me on:

xoxo, Sandra.

8 komentarzy :

  1. Wyglądasz świetnie, buty są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kochana czerń !

    ___________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik bardzo fajny, pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw :) czerń to klasa sama w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń