sobota, 4 lipca 2015

04.07.2015| BOHO STYLE

5 komentarzy :
 
Recently I became a fan of boho style. Although I don't wear it often, I love to see it on the street. Boho reminds me of summer and in most people it just looks favorably and stylish.
When I saw this dress, immediately came to my mind the style of Isabel Marant, so I couldn't say no and do not buy it. Material is pretty light and airy, so the dress is really easy to wear during hot summer time. 
Yesterday when I was taking photos with my younger cousin, it was more than 30*C in my city, Poznań. I felt very comforable and in addition I wasn't affraid that someone could see my butt :P (this is honestly the only thing that I hate in summer lught dresses or skirts!).
I have to admit that those sandals aren't that nice how I tought. Not suitable for heat, I felt painful on my feet. I couldn't walk in them too long. 
Plus what I saw during picking photos for this post - they make my legs shorter, what I didn't notice yesterday.
I love how those sunnies from DressLink and my Parfois bag added "that sth" to this look :)
Pls write me a comment - what do you think about outfit? Are you big fan of boho? :)
Have a nice Saturday! 

Ostatnio stałam się fanką stylu boho. Mimo, że nie noszę go dość często, a bardziej "od święta" bądź  kiedy wpadnę w "wir danego trendu/stylu" (czyt. noszę podobne outfity przez kilka dni :|), to uwielbiam go oglądać na ulicy. Boho kojarzy mi się z latem i na większości osobach wygląda on po prostu korzystnie oraz stylowo.
Kiedy zobaczyłam tę sukienkę, od razu przyszedł mi na myśl styl Isabel Marant - nie mogłam powiedzieć NIE i jej nie zakupić. Jej lekki i przewiewny materiał sprawdza się na letnie upały. Wczoraj, kiedy zdjęcia robiła mi moja młodsza kuzynka, w Poznaniu było ponad 30 stopni. Czułam się w niej niezwykle komfortowo, a na dodatek nie obawiałam się, że przy podmuchach wiatru, mogłoby mi widać pośladki (czego szczerze nienawidzę w sukienkach czy spódnicach!).
Przyznam za to szczerze, że ten model sandałków jest lekkim niewypałem. Nie nadaje się na upały, bowiem obciera stopy - więc nie wytrzymałam w nich dość długo. Na dodatek trochę skracają nogi, co dopiero zauważyłam wybierając zdjęcia z sesji do notki. 
Strasznie pokochałam te okulary, które otrzymałam od DressLink - chronią przed słońcem, ale nie przyciemniają obrazu, a wręcz go rozjaśniają. Szczególnie polecam kierowcom! :)
Piszcie, co myślicie o takim letnim outficie? :)
Udanego wieczoru! :*
 I WAS WEARING:
dress GINA TRICOT
bag PARFOIS
shoes MANGO
sunglasses DRESSLINK
earings H&M (gift)


FOLLOW ME ON:



xoxo, 
Sandra.

5 komentarzy :

  1. świetnie wyglądasz ;-) piękne okularki!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz , super sukienka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje do Ciebie ten styl, wyglądasz świetnie :))

    OdpowiedzUsuń