poniedziałek, 10 sierpnia 2015

10.08.2015| NUDE SUMMER COAT

10 komentarzy :
 
 
Photos which you are able to see today, were taken around week ago, before tropical weather has established itself into Poland for good (can you imagine 35*C?! Now you can see that we are not that COLD country how everybody thinks ;)). 
Yesterday I went back from Paris and I am full of energy special for work, study and bloging. I would like to prepare special posts for you about my trips to France this summer and few tips if you are planning a trip to this picturesque country. I hope that you will like it! More informations soon :)
Let me know what do you think about today's outfit - classy and comfy for sure ;) 
Have a nice week all!  

Zdjęcia z dzisiejszego posta powstały przed falą upałów tj. ponad tydzień temu, przed moim wyjazdem do Paryża. Wczoraj powróciłam do domu, jak i na bloga :) Zasypię Was teraz postami z serii podróżniczej, czego długo, długo nie widzieliście na sunnytulip. Mam nadzieję, że posty, które dla Was szykuję, spodobają się Wam, ale również przydadzą, jeżeli planowalibyście podróż do Francji :) Więcej wkrótce! 
Co do outfitu - znów pozostałam przy spokojnej kolorystyce. Było wtedy dość wietrzenie, dlatego lekki płaszczyk jaki otrzymałam od NewDress nadał się idealnie.
Co sądzicie o takim prostym połączeniu? Liczę na Wasze komenarze :)
Udanego tygodnia kochani! 
I WAS WEARING:
coat NEWDRESS
white casual blouse H&M
necklace TOPSHOP
jeans TOPSHOP
watch JORD
shoes DEEZEE.PL



FIND ME ON:
 
xoxo, Sandra.

10 komentarzy :

  1. Narzutka piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszcz! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie o tej porze roku nie za gorąco Ci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaleciłabym przeczytanie posta, przed napisaniem takiego komentarza :)
      Jest gorąco, dlatego spodnie zamieniłam na zwiewne sukienki oraz shorty :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetny zestaw! Czekam na relacje i zapewne piękne zdjęcia z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plaszczyk bardzo mi sie podoba. Lubie takie formy no i sznurowane buty to jak dla mnie numer 1:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw cudowny, ale jak patrzę za okno to chętnie bym Cię z tego porozbierała haha :P gorąco! Ale jak przed upałami, to zrozumiałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny look ! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń