czwartek, 20 sierpnia 2015

20.08.2015| B&W

5 komentarzy :
 
  Today I won't write a lot, only because I am quite busy and have some stuff to do... BUT I do not want to have that huge gap between blog's publications. I hope that you will enjoy today's photoshoot. :)
There are coming to Poland a littke bit colder days at the end of August, so this look should be perfect. I have to dress in layers in August that is appropriate for any weather ;)
Blouse is extremely pleasant to the touch, seems to be thick, but is also suitable for hotter days.
Let me know what do you think and what do you prefer - simply looks or not. Because I love these kind of outfits - simply and classy at the same time! :)
Have a nice evening! 

Dziś za wiele nie napiszę, a to tylko dlatego, iż mam kilka spraw do załatwienia... Mimo to nie chcę, aby na blogu były tak duże luki czasowe, jeżeli chodzi o jakiekolwiek publikacje. Mam nadzieję, że dzisiejsza sesja zdjęciowa przypadnie Wam do gustu :) 
Nadchodzą znów troszeczkę zimniejsze dni, więc stylizacja w sam raz na cebulkę ;) 
Bluzka jest niezwykle przyjemna w dotyku, wydaje się być gruba, ale nadaje się również na te bardziej upalne, ostatnie dni sierpnia.
Dajcie znać, czy jesteście zwolennikami takiej prostoty czy wręcz przeciwnie. Jeżeli chodzi o mnie, to jestem zdecydowaną zwolenniczką.
Miłego wieczoru!
I WAS WEARING:
blouse DRESSLINK
pants ZARA
shoes PARFOIS
sunnies DRESSLINK
photos: ZUZE



FIND ME ON:
 
xoxo, Sandra.

5 komentarzy :

  1. Kiedys czailam sie na ta bluzke... Nie bylam pewna , co do tego jak wyglada, ale chyba sie skusze.
    Ladnie prezentuje sie na ciele.
    Pozdr,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz!
    Buciki są fantastyczne :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel, czerń, wszystko to co lubię najbardziej. Według mnie nie ma bardziej sprawdzonego zestawu niż własnie taka klasyka. Bardzo mi się podoba , super wyglądasz ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz. bardzo ładny kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń