czwartek, 8 października 2015

08.10.2015| GREY COAT & LACE BLOUSE

9 komentarzy :
 
 This week is definitely not one of my happiest one. All the time something falls apart, but I try to do not give up and stay positive. Maybe it signs of autumn blues? Maybe.
But I decided not to break down and always have in mind a plan B. There is nothing better than a positive attitude;) In the end, so everything will work out - right? :)
Ok, so something about the look - is kinda casual, but still classy and elegant. Grey coat was always on my must have list, but... Unfortunately, I never managed to hit the right model, until the moment when I saw the perfect HERE.

Ten tydzień zdecydowanie nie należy do moich szczęśliwszych. Co chwila mi coś wypada, pasuje się (np auto w najmniej oczekiwanym momencie), plany zmieniają się z minuty na minutę. Staram się na to reagować z większym "dystansem i luzem", jednak czasami człowieka dopada lekkie załamanie. Może to objawy jesiennej chandry? Może. Postanowiłam jednak się nie załamywać i zawsze mieć w głowie plan B. Nie ma nic lepszego, niż pozytywne nastawienie ;) W końcu i tak wszystko się ułoży. 
Zmieniając temat na bardziej modowy - dzisiejszy look to połączenie ukochanej elegancji, klasyki i casualu. Szary płaszczyk od zawsze był na mojej liście must have. Niestety nigdy nie udało mi się trafić na odpowiedni model, aż do chwili kiedy idealny zobaczyłam TUTAJ. Co prawda jest bardzo cieniutki, niczym marynarka, ale na co dzień mi to nie przeszkadza :)
The outfit I left in neutral colors - powder pink, gray and black. 
For a quite time I didnt like wearing silver additives, jewelry .. But lately, more and more I wear. What do you think of the watch, and how you like it whole look? 

Outfit pozostawiłam w stonowanej kolorystyce - pudrowy róż, szarość i do tego czerń.
Przez dość długi okres nie mogłam się przekonać do srebrnych dodatków, biżuterii.. Jednak ostatnio coraz częściej taką noszę. Co sądzicie o zegarku oraz jak Wam się podoba całość?
 I WAS WEARING:
blouse H&M
pants ZARA
shoes PRIMARK
bah PRIMARK
watch DRESSIN
bracelet PARFOIS
FIND ME ON:
 
xoxo, Sandra.

9 komentarzy :

  1. love this blouse and blazer!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna narzutka i cudowne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, torebka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszczyk jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi !

    I'm like your style and the bag OMG ! :)

    See you soon.

    Asmaa

    http://lyonnaisesnextdoor.fr

    OdpowiedzUsuń