czwartek, 22 października 2015

22.10.15| WINDY AUTUMN

8 komentarzy :
 
 Today I have a very busy day, but I decided to publish another series of photos on the blog :)
After the pictures you can see that during filming was quite windy. It also reveals in all its glory blouse in the style of the hippie / boho from SheIn, which literally I fell in love with! This is for sure not the last time when you see her on my blog :) Maybe next time I will publish something even more casual and boho style. Oh and I would like to apologize for "little" wrinkly blouse, but I saw it just after photoshoot. Unfortunately one of her charm and probably the only flaw ;)

Dziś mam bardzo napięty dzień, ale postanowiłam opublikować kolejną serię zdjęć na blogu :) 
Po zdjęciach możecie zobaczyć, że podczas zdjęć było dość wietrznie. Ukazuje to także w pełnej krasie bluzkę w stylu hippie/boho od SheIn, w której dosłownie się zakochałam i to zapewne nie ostatnia stylizacja na blogu z nią w roli głównej (następnym razem postaram się pokazać coś bardziej casualowego, co powiecie? :)). Od razu Was przepraszam, bo dopiero na zdjęciach zobaczyłam, że jest ona "trochę" pognieciona... Niestety taki jej urok i chyba jedyna wada ;)
 haha cóż za religijna poza :P chciałam Wam tylko zaprezentować ją w pełnej krasie :)
 I WAS WEARING:
shirt SHEIN
pants ZARA
hat STRADIVARIUS
shoes PARFOIS
bracelets PARFOIS

FIND ME ON:
 
xoxo, Sandra.


8 komentarzy :

  1. Faktycznie bardzo fajna ta bluzka! Buty mnie urzekły - klasa i jeszcze raz klasa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, a bluzka najlepsza :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. You look stunning!! I love your top :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fantastycznie!
    Świetny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympas !
    Kiss - Elodie

    http://www.luxetoutou.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You're gorgeous! And don't worry for the wrinkles on your blouse, it looks like it was made on purpose on the fabric :)

    OdpowiedzUsuń