środa, 4 listopada 2015

04.11.2015| SUNNY WEEKEND IN MY HOMETOWN

6 komentarzy :
 

 "All Souls Day" means for me to return to my hometown, located in Polish Lower Silesia - Kamienna Góra. I am quite a family person so I always enjoy the opportunity to spend free time among loved ones. Photos used in today's post took my younger cousin who is also the author of my birthday pictures (here).  We made this quickly photoshoot this Saturday. During this Saturday most of you celebrated Halloween. I'm curious how you approach to this ocassion? Many of you considers them another opportunity to party among friends (if so, what were your costumes?;)) And the other a pagan holiday that is unnecessary in the (Polish) calendar. So which group you belong to? :)
I am happy to find out from you in the comments!

Święto Wszystkich Świętych oznacza dla mnie powrót do mojego rodzinnego miasta, położonego na Dolnym Śląsku - Kamiennej Góry. Jestem dość rodzinną osobą, dlatego zawsze cieszy mnie możliwość spędzenia wolnego czasu wśród najbliższych. Zdjęcia zamieszczone w dzisiejszej notce wykonała na moją prośbę, moja młodsza kuzynka, która jest także autorką urodzinowych zdjęć (tutaj). Sesję wykonałyśmy w sobotę. To właśnie w tę sobotę większość z Was świętowała Halloween. Ciekawi mnie, jakie macie podejście do tego "święta". Zapewne część z Was uważa je za kolejną okazję do imprezowania wśród znajomych (jeżeli tak, to za co się przebraliście? ;)), a druga za święto pogańskie, które zbędne jest w polskim kalendarzu. Do której grupy więc, należysz Ty? ;) Z chęcią dowiem sie od Was w komentarzach! 
I WAS WEARING:
jacket H&M
blouse H&M
pants H&M
bag VINTAGE
sunnies DRESS LINK
shoes TALLY WEIJL
 photos: KAJA
 
 
FIND ME ON:
 
xoxo, Sandra.



6 komentarzy :