wtorek, 10 listopada 2015

10.11.2015| SAIL IN CARMEL

7 komentarzy :
 
The combination of brown and black isn't that easy for me. These two colors really without much problem may be looking bad with each other, unless we compare them properly. But when we add a little shade of nude, everything starts balancing and create a nice composition :)
Today I present to you outfit, which is quite classical, a little elegant but very comfortable :)
The main "hero" of this look is definitely the suede jacket. It is a true vintage that I received from my mother. Probably twice older than me, so this is why I love it so much. I love the clothes with a "history." Already I can announce to you that one of the new post's themes that are in the pipeline - goes for just such clothes from the past, but I can't tell you more (but somehow I have to sort out, because I have too many ideas, which ultimately creates chaos) ;)  

Połączenie brązu z czernią według mnie, nie należy do najłatwiejszych zestawień. Te dwa odcienie bez większego problemu mogą się ze sobą gryźć, jeżeli nie zestawimy ich odpowiednio. Kiedy jednak dodamy trochę odcienia nude/cielistego, wszystko zaczyna się wyważać i tworzyć ładną kompozycję :) 
Dziś prezentuję Wam outfit, który jest dość klasyczny, trochę elegancki, ale i bardzo wygodny :)
Główną bohaterką tego outfitu, jest zdecydowanie ta zamszowa kurteczka. Jest to prawdziwy vintage, który otrzymałam od mojej mamy. Zapewne dwa razy starsza ode mnie, dlatego jeszcze przyjemniej mi się ją nosi. Uwielbiam ciuchy z "historią". Już mogę Wam zapowiedzieć, iż jedna z tematyk postów, jakie są w przygotowaniu - tyczy się właśnie takich ubrań z przeszłością, ale więcej Wam nie zdradzę (muszę to jednak jakoś poukładać, bo mam za dużo pomysłów, co tworzy ostatecznie chaos) ;)
 I WAS WEARING:
necklace CNDIRECT
jacket VINTAGE
turtlrneck MANGO
pants H&M
bag MUM'S
boots MANGO


FIND ME ON:
 
xoxo, Sandra.

7 komentarzy :

  1. Świetny zestaw i super dobrana sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Bardzo podoba mi się Twoja brązowa kurtka i super wygląda torba w połączeniu z apaszką! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze sobie poradziłaś z tym zestawem! Świetnie to wygląda i zakochałam się w Twoich dodatkach - naszyjniku i apaszce ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne dodatki! karmelowa kurta jest cudna!

    OdpowiedzUsuń