czwartek, 19 listopada 2015

19.11.2015| MAGNETS

13 komentarzy :
 

 Recently, I have obsessed with listening to one song created by the duo - Disclosure and ethereal Lorde. The song that I am talking about is "Magnets". If you didn't hear it before, you have to check that out! Do you have the same as me - when you like one song, you have to listen to it over and over again until it will make you fuorious. She accompanied me for the last few days and fits right with my mood or what I can see outside - pure autumn. 
Black is one of the base colors that prevail in my closet and most of my readers should know that very well ;)
Today I decided to show you "darker" version of myself, but also in a little more comfortable edition, due to a flat suede shoes. Do you like it?

Ostatnio mam obsesję słuchania jednego utworu stworzonego przez duet - niezawodnych Disclosure i eterycznej Lorde. Chodzi mi mianowicie, o kawałek "Magnets". Jeżeli jeszcze nie słyszeliście, to koniecznie to nadróbcie! Też tak macie, że kiedy wpadnie Wam do głowy jeden kawałek, "męczycie go" do znudzenia? Po tygodniu zapewne będę miała serdecznie dość tej piosenki, jednakże towarzyszy ona mi przez kilka ostatnich dni i idealnie wpasowuje się w tym, jaka pogoda czyha na nas na zewnątrz, ale i jaki mam humor :)
Czerń należy do podstawy kolorów, jakie panują u mnie w szafie i to wiadomo nie od dziś, dla osób, które już jakiś czas śledzą mojego bloga :)
Dziś postanowiłam pokazać Wam "mroczniejszą" wersję siebie, ale także w trochę wygodniejszym wydaniu, a to za sprawą  zamszowych butów na płaskiej podeszwie z frędzelkami :)
I WAS WEARING:
shoes NEW LOOK
jeans TOP SHOP
tshirt H&M
necklace CNDIRECT
vest F&F
bag VINATGE


FIND ME ON:
 
xoxo, Sandra.

13 komentarzy :

  1. Disclosure is awesome. I saw them live a couple years ago & they were great. Love the necklace. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyciła mnie kamizelka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Bardzo mi się podoba dzisiejszy look! :D
    Co do męczenia piosenek - też tak mam, słucham non stop aż do znudzenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Super zdjęcia i Ty :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :) Może też Ci się spodoba :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki świetny naszyjnik! bardzo ładnie współgra z czernią kamizelki, dodatkowy plus za połączenie różnych faktur!

    OdpowiedzUsuń
  6. takie looki lubię najbardziej :)

    ____________________
    fur scarf
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie stylizacje! pięknie wyglądasz;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorąca dziewczyna z Ciebie, że tak w krótkim rękawku chodzisz :D ja bym zamarzła :P hehe

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/

    naszyjnik piękny- uwielbiam takie błyskotki <3

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna dziewczyna z ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zmarzłaś?:),świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń