piątek, 4 grudnia 2015

04.12.2015| FORMAL BOHO

8 komentarzy :
 
How to dress for the university or to work, to look elegant and decent, but not too formal? Here's my suggestion of such a set :) I would like to show you this skirt in even more boho style, but let's just wait til spring ;) Have a funny Friday!

Jak ubrać się na uczelnie czy też do pracy, aby wyglądać elegancko i schuldnie, ale nie nazbyt formalnie? Oto moja propozycja takiego zestawu :) Z chęcią mam ochotę pokazać Wam wydanie tej spódniczki w bardziej boho wersji, ale poczekam na wiosnę :) (jedna z nielicznych jej wad, to fakt, iż bardzo szybko się gniecie - za co przepraszam, ponieważ widać to na zdjęciach :(). 
Udanego piątkowego wieczoru!

I WAS WEARING:
jacket H&M
shirt STRADIVARIUS
skirt VINTAGE
boots ZARA

photos: Julia



FIND ME ON:
 
xoxo, Sandra.

8 komentarzy :

  1. Pięknie wyglądasz!
    Baaaardzo podoba mi się żakiet w połączeniu z tą koszulą! ❤

    Udanego weekendu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna!! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, świetnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wyglądasz w takim zestawie. Ja bym zmieniła jedynie buty :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny żakiet i moim zdaniem udane połączenie :) pozdrawiam i zapraszamm:)

    OdpowiedzUsuń